Aafloey Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeg og en kamerat kjøpte oss hvert vårt buzz spill med buzzere til et vors i går. Igår funka alt fint med 8 spillere og hele pakka. Men når jeg idag skal spille alene, så vil ingen av de 4 kontrollene virke. Er det noe man må gjøre på den usb dongla for å nullstille dette? Prøvde å holde inne knappen på usb dongla til d blå lyset lyste, og det samme på kontrollerne. Men dette hjalp ikke. Er det noen spesiell måte man må gjøre dette på? Endret 20. juli 2008 av Aafloey Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 du sølte sikkert øl på dem Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Nei de virker. ^^ men får ikke koblet dem til. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 altså, er d snakk om trådløse? isåfall kan du jo gå innpå accessory options og fikse litt der Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Sikker på at du og kameraten din ikkje har mikset USB dongla? Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Sikker på at du og kameraten din ikkje har mikset USB dongla? Sikkert det som har skjedd. Men det skal da vel gå an å koble til hvilke som helst kontrollere på nytt? Ja, det er de trådløse. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Da fiksa jeg problemet selv! Man holder inne power knappen på hver buzz til hver blå lampe lyser på hver buzz'er. Så holder man inne knappen på usb dongen til det blå lyset lyser der og. Da registrerer den alt på nytt. Da må du klikke 2 ganger på power knappen på buzzene for å registrere de. Vips så er alt i orden. Syns det er ekstremt dårlig at de ikke skriver dette i Bruksanvisningen sin! Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da fiksa jeg problemet selv! Man holder inne power knappen på hver buzz til hver blå lampe lyser på hver buzz'er. Så holder man inne knappen på usb dongen til det blå lyset lyser der og. Da registrerer den alt på nytt. Da må du klikke 2 ganger på power knappen på buzzene for å registrere de. Vips så er alt i orden. Syns det er ekstremt dårlig at de ikke skriver dette i Bruksanvisningen sin! Mener på at jeg las dette i bruksanvisningen da. Lenke til kommentar
Aafloey Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Javel, problemet er uansett løst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå