mopani Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Spørs om du har disse spillene eller ikke. GTA IV Cod4 Battlefield: Bad company Gears of war Burnout paradise Grid Det er ett par som er mer moro etter min mening. Jeg har de tre første:P Men, jeg har også tenkt på å kjøpe Gears of war.. Mulig jeg kjøper Gears of war og assassin's Creed samtidig.. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Den lista der støttes. Samt at eg slengjer på Mass Effect og Bioshock. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg synes det er verdt å kjøpe Assasins Creed, selv om det måtte blitt til full pris. Alle oppdrag går jo ut på det samme, men området er jo forskjellig hver gang, så allikevel så blir det ikke det samme (hvis noen skjønte hva jeg ville fram til der) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Eg blei ihvertfall utrolig skuffet over AC. Grafikk,kontroll og friheten er fantastisk! Animasjonene er også heilt kanon å se på, og man føler virkelig at man klatrer og herjer på rundt om i storbyene. Men disse tekniske herlighetene gjør ikkje spillet for meg. Alt blir rett og slett for tregt, repetetivt og uinspirerende for min smak. Greit nok det er mye å gjøre i spillet (les; mange flagg å samle) men det hjelper meg lite når eg allerede var godt på vei til pisslei heile spillet etter 3-4 snikmord. Det var nære på før eg spadde ned spillet i hagen, men eg presset på til slutten der spillet heldigvis tok seg greit opp Kommer absolutt til å kjøpe 2`ern, da eg MÅ vite ka som skjer videre Men alt i alt var det eit ork å komme igjennom spillet. Endret 20. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Synest spillet var helt greit og ble ikke plaget av noen følelse av repetering. Men det var kanskje greit at spillet sluttet når det gjorde. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Spørs om du har disse spillene eller ikke. GTA IV Cod4 Battlefield: Bad company Gears of war Burnout paradise Grid Det er ett par som er mer moro etter min mening. Jeg har de tre første:P Men, jeg har også tenkt på å kjøpe Gears of war.. Mulig jeg kjøper Gears of war og assassin's Creed samtidig.. GOW har jeg sett til 299 og AC til 369,mye spill for penga. Lenke til kommentar
RevX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) I mitt tilfelle var AC av den typen spill man runder en gang, før man legger det bort for godt. Derfor: Lån spillet av noen, rund det, lever tilbake. Ville jeg gjort i hvert fall. Endret 21. juli 2008 av RevX Lenke til kommentar
worthy Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Enig med RevX, hadde vært bedre å bare låne det av noen, fordi du kommer til å få en jeg synes det er zomg teh winz0rz følelse eller tja det er helt greit men blir ufattelig kjedelig i lengden. Repiterende oppdrag er hovedordet her, det er kjempegøy de første gangene man gjør det men så blir det så enkelt som å gå og da begynner hele spillet å dale ned etter min mening. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Du blir garantert veldig lei av Assassin's Creed mot slutten av det i hvertfall! Jeg vet ikke helt hva jeg synes om spillet, det skuffet såklart hvis en tenker på all hypen som spillet fikk før lansering! Men det var jo et spennende nok spill, men vil ikke karakterisere det som et toppspill eller "must-have"! Endret 21. juli 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eg blei ihvertfall utrolig skuffet over AC. Grafikk,kontroll og friheten er fantastisk! Animasjonene er også heilt kanon å se på, og man føler virkelig at man klatrer og herjer på rundt om i storbyene. Grafikken var da veldig god spørr du meg. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Eg blei ihvertfall utrolig skuffet over AC. Grafikk,kontroll og friheten er fantastisk! Animasjonene er også heilt kanon å se på, og man føler virkelig at man klatrer og herjer på rundt om i storbyene. Grafikken var da veldig god spørr du meg. Han skriver jo at grafikken er fantastisk. Les innlegget hans en gang til. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ups Trudde han ble skuffet over disse punktene. Lese bedre nesten gang. Lenke til kommentar
westli Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg kjøpte AC nesten med en gang det kom ut, men jeg har ikke orka å knærte mer enn 3 av de 8-9 folka man skal ta -.-" Lenke til kommentar
RevX Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Repetivt er et veldig passende ord. Du stikker til en by, finner et byrå, leter deg fordervet etter viewpoints, gjør de samme tre oppdragene igjen og igjen, dreper kisen, repeat. Og tro meg, 60 tempelriddere og en haug med flagg er IKKE noe man får videre lyst til å lete etter med det første, så bare glem sidequests. Ellers er det utrolig lite med interaksjon. Greit nok, du kan dytte irriterende tiggere, men vær så snill. Det eneste du har mulighet til å gjøre er jo å hoppe rundt, samt drepe ting. Så ja. For all del, prøv det ut, men hold deg fra å kjøpe. Blir som å betale blodpris for en engangstallerken, om du skjønner Endret 21. juli 2008 av RevX Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 I mitt tilfelle var AC av den typen spill man runder en gang, før man legger det bort for godt. Derfor: Lån spillet av noen, rund det, lever tilbake. Ville jeg gjort i hvert fall. Har du fått med deg hele historien? Tatt alle flagan? alle templan? Maps for Assassin's Creed Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Ville aldri kjøpt dette spillet hvis jeg visste det var så urkjedelig! Solgte spillet, og det sier litt (har aldri solgt et spill siden jeg anskaffet PS1, ) Hvis de kunne gjort noe mer ut av utforskning, klatring, dreping, kampsystem, så kunne det vært et greit spill å fullføre. Når én kar kan slakte 20+ folk, er det ikke rart en blir oppgitt.. Rundet spillet kun for storien ;\ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Mulig jeg kjøper Gears of war og assassin's Creed samtidig.. Det hørtes meget foruftig ut. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 jeg syntes spillet er konge. kjøpte det på slittdatoen, begynte å spille det samme kveld, et stykke ut på dagen etter var det runna. har såvidt spilt etter det. men syntes det var verd det. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Prøv heller å lån spillet hos noen, siden det ikke er stort til replay value i det. (Hvem gidder å samle flagg?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå