mopani Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei Jeg har hørt mye negativ omtale om assassin's creed, og lurer på om det er verdt å kjøpe.. Spillet ser jo helt nydelig ut, men har hørt at man går fort lei spillet, og at oppdragene er de samma gang på gang. Er Assassin's creed verdt å ha i samlinga? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 ja, det er det. Quoted For Truth Lenke til kommentar
chberge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Verdt å ha i samlingen, ja, det vil jeg påstå. Men jeg har også hatt det siden dag en og enda ikke rundet det, av den grunn at jeg gikk lei mot slutten, ble det samme og det samme og det samme om igjen. Ellers er grafikken helt nydelig... Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Negativ?? hva du har hørt? Har hatt spille siden den kom ut, liker det, har enda en del å gjøre der før jeg har klart å runde det helt. Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Spillet er kjedelig til de grader. Å sitte 2-3 timer mellom hver lille bit av story, som i tillegg er veldig lite story, er for dårlig. I tillegg er stedene helt like, utenom Acre/Akko som skiller seg litt ut. Grafikken er pen, gameplayet er artig, men det er litt for lite aksjon til at det er veldig fengende. Så vidt jeg orket å spille igjennom det. Allikevell vil jeg anbefale deg å spille igjennom det, da det kommer to oppfølgere. Endret 20. juli 2008 av Expired product Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 For å svare på emnetittel: Ja, det er verdt det. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Assassin's creed, verdt å kjøpe? Mi meining? Nei. Spelet vert til dei grader repeterande. Du kan nærast samanlikne det med Mujaffas BMW spelet. Eg spelte gjennom det, mest fordi det liksom skulle vere så bra, men bytta det kjapt vekk i eit anna spel. Om du finn det billeg (under 200 kr) så slå til, men den einaste grunnen er at det kjem to oppfølgjarar, som forHÅPENTLEGVIS er betre. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Negativ?? hva du har hørt?Har hatt spille siden den kom ut, liker det, har enda en del å gjøre der før jeg har klart å runde det helt. Alle jeg kjenner som har spillet sier at det er så repeterende at det ødelegger spillet. Men, spillet ser jo så utrolig bra ut! Jeg kommer nok til å kjøpe det. Er oppdragene vansklige? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Oppdragene er lette. Og som sagt, veldig repeterende, så til slutt forsvinner all utfordring. Var så into kontrollene til slutt at jeg kunne slåss mot en liten tropp (12stk + 2 tempelriddere) uten at det ga meg nevneverdige problemer. Skaff spillet, spill det, men kun fordi det kommer oppfølgere. For øvrig er mye av historien direkte genuine. Og så vidt jeg vet er alle bygningene genuine, utenom et par rekonstruksjoner av noen bygninger da disse ikke eksiterer lenger i dag. Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 HeiJeg har hørt mye negativ omtale om assassin's creed, og lurer på om det er verdt å kjøpe.. Spillet ser jo helt nydelig ut, men har hørt at man går fort lei spillet, og at oppdragene er de samma gang på gang. Er Assassin's creed verdt å ha i samlinga? JA Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 HeiJeg har hørt mye negativ omtale om assassin's creed, og lurer på om det er verdt å kjøpe.. Spillet ser jo helt nydelig ut, men har hørt at man går fort lei spillet, og at oppdragene er de samma gang på gang. Er Assassin's creed verdt å ha i samlinga? AC var revolusjonerende på mange måter egentlig, måten du navigerer deg rundt i byen på og korleid du styrer altair.. du får mange artige timer med det spillet, det fekk vertfall eg.. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg ville ha sagt nei, grunn til det er at spillet er kanskje godt laget, men det er altfor repetetivt og ensforming for min del. Lenke til kommentar
r88 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Uten tvil et spill som må med i enhver spillsamling med respekt for seg selv. Ja, noe repterende til tider, men med grafikken, spillbarheten og nytenkningen som ligger bak spillet så kan jeg leve med det. Rundet spillet 2 ganger hittil, og det blir helt sikkert rundet igjen en gang før oppfølgeren kommer. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har bestemt meg! Jeg kjøper Assassin's creed! Har sett litt på filmer på youtube, og lest masse anmeldelser.. Jeg er forelska i spillet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har bestemt meg! Jeg kjøper Assassin's creed!Har sett litt på filmer på youtube, og lest masse anmeldelser.. Jeg er forelska i spillet... Du kommer ikke til å angre, spillet er kanonbra + at det blir en trilogi. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du kommer ikke til å angre, spillet er repeterende + at det blir en trilogi. Fixed Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mitt svar blir nei, det er mange andre spill du kan kjøpe som er mer morro en Assasins Creed. Assasins creed blir kjedelig etter de første timene. Skal ikke røpe fult så mye men nesten alle missions er det samme bortsett fra at du er i en annen by elns og det er en annen fyr du skal drepe. Som flere sier, så går spillet ut over og gjøre det samme om og om igjen.. Ja, det er gøy å løpe rundt og klatre på nesten alle bygginger. Men det blir fort kjedelig etter litt spilling siden det er vakter på de fleste tak og som hele tiden maser om at du skal gå ned til gata igjen. Og vis ikke så har du vanligvis en gruppe på 4-7 vakter etter deg. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Mitt svar blir nei, det er mange andre spill du kan kjøpe som er mer morro en Assasins Creed. Assasins creed blir kjedelig etter de første timene. Skal ikke røpe fult så mye men nesten alle missions er det samme bortsett fra at du er i en annen by elns og det er en annen fyr du skal drepe. Som flere sier, så går spillet ut over og gjøre det samme om og om igjen.. Ja, det er gøy å løpe rundt og klatre på nesten alle bygginger. Men det blir fort kjedelig etter litt spilling siden det er vakter på de fleste tak og som hele tiden maser om at du skal gå ned til gata igjen. Og vis ikke så har du vanligvis en gruppe på 4-7 vakter etter deg. "Mange andre spill jeg kan kjøpe som er mer morro enn Assassins creed" Hvilke spill er det du tenker på da? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Spørs om du har disse spillene eller ikke. GTA IV Cod4 Battlefield: Bad company Gears of war Burnout paradise Grid Det er ett par som er mer moro etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå