Gå til innhold

Forslag om nye ressurser på moderatorfunksjonen

Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Jeg vil få lov til å anbefale et par brukere som jeg mener kan bli enda mere verdifulle for oss alle.  :fun:

Savnet etter TWFA's "faderlige" og en hel masse andre gode egenskaper som han har, og som vi mistet ved at han trakk seg tilbake savnes, og det spesielt i PRS-delen.

Derfor vil jeg anbefale at kjetil02 overtar den funksjonen som "syvende far i huset." Ok, han har ikke like mange år på skinkene, men potensialet er etter min mening svært, og jeg ser ikke bort fra at han blir på sin måte enda bedre enn dagens parameter.

Neste anbefaling er Thendrup flott type som ikke virker å forstå helt selv hvorfor, men hvis man leser hva han skriver, så er det slett ikke mystisk.

Med den vanlige ærbødighet

pencilCase

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vet det, men det savnes flere "dedikerte" moderatorer på PRS-delen etter min mening.

Er helt enig i dette! PRS delen har tatt helt av i dert siste, men den ene useriøse debatten etter den andre (særlig i politkk). Men at Thenderup skal bli ny moderator kan diskuteres :) Hva med en liste over kandiater, som kan voteres? Den store moderator jakten :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...