KKake Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Åja, så bare du hadde PLS, noe vi har i TIP også. Akkurat nå sitter jeg her, og prøver å installere Windows Live Messenger 9, samtidig som jeg irriterer meg over at signalene til den trådløse routeren ikke blir oppfanget godt nok av PS3-en min til at jeg kan bruke den online Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ligger på sofaen å ser smallville, mens jeg hører brodern spiller full trance i headsettet sitt. Its nice. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sitter i sofaen og hører på musikk med Tv'en på i bakgrunnen. Kattepusen hoppet nettopp opp i fanget mitt og la seg godt til rette. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Venter på pizza og hører på ...And Justice For All. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sitter her bare nettopp fullført SW: The Force Unleashed, og hører på Groove Coverage av alle ting følte bare plutselig en trang til å høre hva jeg hørte på noen år tilbake) . Ser ut til at dette blir en kjedelig lørdagskveld, for de fleste vennene mine som bor i nærheten er på fest, som jeg ikke hadde råd å dra på.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 På bordet foran meg, står en halvfull iste som venter på å bli drukket opp. Ved siden av den ligger en pose med salt sild, som også venter på å komme seg ned i magen min. Høytalerene mine presser ut en nydelig medoli, som trenger inn i ørene mine og jeg synger i takt. En kald bris kommer fra vinduet, og mens jeg sitter her og fryser lurer jeg på hvorfor det ikke er lukket igjen. Weird. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har vondt i hodet, min dauhørte bestemor gikk for litt siden, jeg har nettopp sittet nede og fiksa i registry i 3-4 timer på laptopen, nå må jeg oppdatere den stasjonære, installere pocketPC-en og sette opp FTP på shuttlen. Folk maser som et helvete på MSN, og det er ikke lett å skrive når jeg har titallsvis med tastatur rundt meg. Støynivået er kritisk. Så nå skal jeg slå meg selv i en koma... Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Hører suset fra pc'n og har besøk av søskenbarnet mitt; ) Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 status failed Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Til venstre for meg prøver Mythbusters å lande et passasjerfly, noe som ikke kan sies at gikk så bra. Hører på Ending Credits av Opeth og nynner sakte med. Til høyre for meg står den råtne bærbare pcen min på og bråker, gjør ingenting for øyeblikket. Ved min venstre hånd står ett ganske kaldt 0.5L glass halvfullt med cola zero og under min høyre håndbak ligger 2 kastekniver i skjeftet sitt som jeg brukte på hytta igår! Endret 28. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
lazy_boy1337 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 læreren står å snakker om romeriket, jeg sitter å surrer på diskusjon.no friminutt om 1 minutt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Jeg har vondt av å puste og er sliten i beina etter å gått over hele byen for å ta en cooper-test og så gå tilbake. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Sitter på kontoret med feber og hører på susing fra maskiner, er farlig nærme og ikke greie å holde øynene oppe her nå... Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 9. februar 2018 Del Skrevet 9. februar 2018 Akkurat nå sitter jeg på et bibliotek. På bordet foran meg står PC, vannflaske, og klokken som jeg tok av fordi den klør. Og det snør ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå