Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hva skjer rundt deg ATM.

Anbefalte innlegg

Åja, så bare du hadde PLS, noe vi har i TIP også.

Akkurat nå sitter jeg her, og prøver å installere Windows Live Messenger 9, samtidig som jeg irriterer meg over at signalene til den trådløse routeren ikke blir oppfanget godt nok av PS3-en min til at jeg kan bruke den online :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter her bare :p nettopp fullført SW: The Force Unleashed, og hører på Groove Coverage av alle ting følte bare plutselig en trang til å høre hva jeg hørte på noen år tilbake) :p . Ser ut til at dette blir en kjedelig lørdagskveld, for de fleste vennene mine som bor i nærheten er på fest, som jeg ikke hadde råd å dra på..

Lenke til kommentar

På bordet foran meg, står en halvfull iste som venter på å bli drukket opp. Ved siden av den ligger en pose med salt sild, som også venter på å komme seg ned i magen min. Høytalerene mine presser ut en nydelig medoli, som trenger inn i ørene mine og jeg synger i takt. En kald bris kommer fra vinduet, og mens jeg sitter her og fryser lurer jeg på hvorfor det ikke er lukket igjen.

Weird.

Lenke til kommentar

Jeg har vondt i hodet, min dauhørte bestemor gikk for litt siden, jeg har nettopp sittet nede og fiksa i registry i 3-4 timer på laptopen, nå må jeg oppdatere den stasjonære, installere pocketPC-en og sette opp FTP på shuttlen.

Folk maser som et helvete på MSN, og det er ikke lett å skrive når jeg har titallsvis med tastatur rundt meg. Støynivået er kritisk.

Så nå skal jeg slå meg selv i en koma... :)

Lenke til kommentar

Til venstre for meg prøver Mythbusters å lande et passasjerfly, noe som ikke kan sies at gikk så bra.

Hører på Ending Credits av Opeth og nynner sakte med.

Til høyre for meg står den råtne bærbare pcen min på og bråker, gjør ingenting for øyeblikket.

Ved min venstre hånd står ett ganske kaldt 0.5L glass halvfullt med cola zero og under min høyre håndbak ligger 2 kastekniver i skjeftet sitt som jeg brukte på hytta igår!

Endret av DragonsHeaven
Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...