Jann - Ove Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 viften i laptopen min bråker litt. kjøleskapet lager diverse sjenerende lyder. klokken som henger på veggen laaangt unna tikker traurig videre. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Ligger på soffan med laptopen, skal sove her siden noen amerikanske slektninger har kapret rommet mitt. ("All your bases are belongings to us now("?)) Kameraten min har krasja på en madrass på gulvet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Alle pensjonister og spedbarn er borte, bare meg igjen i huset, jeg kjeder meg og sitter her fordi jeg måtte teste om bridgen mellom ad-hoc og det lokale nettverket fungerer. Sola er smålig "dimmet" av lette skyer, det er rundt 25 grader ute, unger skriker i gata, jeg fikk lyst på brus, jeg må smålig på dass, noen har dumpa blomster på stuebordet, nå må jeg virkelig på dass, ungene skriker mer, laptopen skriker etter kjøling, forøvrig den stasjonære også, men den er uansett alltid 70 grader pgr. av overklokking, nå må jeg ekstremt mye på dass, jeg vil høre på musikk, jeg hører på Tristania inne i hodet mitt, nå må jeg virkelig ekstremt på dass, så nå sier jeg takk og farvel til diskusjon.no for stunden... Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 ser på ATM på pc'en Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Skjer ikke en dirtt rundt meg akkurat nå. Sitter alene i kontoret etter endt ferie og gørrkjeder meg. Har jobb å gjøre selvsagt, men her går det treeeegt. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 Meg og søskenbarnet mitt sitter inne i det fine sommer været og spiller Metal gear solid 4 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 30. juli 2008 Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Som vanlig er ungeflokken til den utenlandske nabofamilien rett utenfor og hyler som bare det, og pus ligger og snorker så lang som han får blitt. Biler med et helt live-scene-anlegg å skryte på seg kjører forbi, og selv sitter jeg og prøver febrilskt å bli noe bedre til å tegne fantasy. Greit med skyer igjen da. Full sol, null skyer og 32 grader var i overkant. Endret 30. juli 2008 av rollersnaeks Lenke til kommentar
decophly Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Meg og broderen sitter å spiller. Jeg prøver å gjøre meg selv trøtt - mens han prøver å holde seg våken slik han kan pracce lengre. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Sitter langt ute til sjøs i et transformator rom med masse viftestøy. Utenfor jobber det folk med et habitat, å en kompressormodul som blei løftet inn med Saipem 7000 for noen uker siden. Ca 60 meter fra meg så ligger det ca 230 mennesker å sover. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Platform kan jeg tenke meg. Hos meg sover noen på andre siden av veggen, biler suser forbi utenfor og pc'n suser som bare det. Lenke til kommentar
Aykon Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Stemmer det ja, en plattform. Edit: LEif Endret 1. august 2008 av Aykon Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Her hos meg sitter to kompiser og ser på en film, mens jeg sitter her og halvsover også romsterer det ene hamsteret vårt rundt i buret sitt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg sitter i seilbåten som er lagt inn i Farsund, jeg hører på Toto og sitter som vanlig her og på msn. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Meg og broderen sitter å spiller. Jeg prøver å gjøre meg selv trøtt - mens han prøver å holde seg våken slik han kan pracce lengre. Akkurat det samme, bare begge er ganske våkne. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Sitter og døser med en god venn, Stones_ på forumet, etter en natt uten søvn. På bordet er det en Iskaffe, en pakke lefser og et par mopednøkler. Nå leter vi etter film å se på. Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 ser på ATM på pc'en mitt nest beste innlegg, og der er ingen kudos at faa? skuffende Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Sitter å funderer på de absurde innleggene til immanuel kant Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 sitter og geeker på pcen mens 2 kamerater spiller guitar hero Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg sitter i en brunn skinnstol med PC-en på fanget, mens fetteren min sitter foran meg i en brun skinnsofa og spiller Super Mario Galaxy på Wii. Endret 3. august 2008 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå