Gavekort Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hos meg sitter morra mi og surfer på nettet i sofaen til venstre for meg, jeg sitter i lenestolen ved stuebordet med laptopen på fanget, lillesøstera mi sitter på stuepcen med msn eller noe, vinduene er nymalte så det ligger en del aviser på gulvet. Hva skjer hos deg ATM (at the moment) ? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eg sitter på mitt rotete rom. Flytter ein kommode ned på det andre soverommet mitt, sånn at alt som var i kommoden ligger på sofaen her. Lenke til kommentar
edge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Atm står PCen til mamma med torrents på så jeg ikke kan spille CS:S uten at jeg får 80 i choke. Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Akuratt nå installer jeg wow, henger på diskusjon.no og hører på musikk, mamma prøver å få til mobilen sin, søstra mi sitter på msn og pappa leser bok. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skal akkurat legge meg, broren min har akkurat lagt seg, moren min sover, tven står på tv3, lyset ved maskinen er hvit, en penn som er grønn reflekterer fargen til papiret det henger på, mobilen står på, 6 brikker pokerchips er foran laptopen, laptopen er under den stasjonære skjermen, gardinene er over vinduene, parabolen står på, det er mørkt i rommet, laptopen er av, hører fly sirkulerer rundt, har akkurat spist en fersken, den var veldig søt, det er ellers veldig stille i huset, ytterdøra er sikkert låst, blir å sjekke det før jeg legger meg, sitter i skjorts og en hvit skjorte som har oppbrettet ermer, tenker jeg skal skru på nedlastingen før jeg legger meg, fant en dø flue, putene i sofaen er ikke ordentlig fluffet opp, masse ledninger rundt meg, bordet mitt er rent, ser masse knott utenfor induet, glad de ikke kommer inn, det klør i øyet når jeg blunker, prøver å finne hva som er feil, klarer ikke å finne ut hva som er feil, legger meg fordi det gjør vont å blunke, god natt! Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 sitter og tar en jager mens jeg leser på forumet thelonious monk i bakgrunnen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg sitter i sofaen, er trøtt i øynene, kjeder meg som bare faen. Ligger også en tallerken ved siden av meg i sofaen. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg ser at ei nydelig sol sneier horisonten før hun går opp igjen. Fantastisk. -Vesterålen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Hos meg er det totalt mørkt. Lenke til kommentar
Xifi Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er mørkt ute, lyst inne. *skrur av pc-en, lyset og går og legger meg* Natt ;] Lenke til kommentar
fgr Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 sitter og drikker whiskey fordi jeg ikke er trøtt og fordi jeg har ferie og prøver desperat å finne noe morsomt på nettet. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 sete å ser ut vinduet på sjøen å håpa på bra nokk vær til å fiske imorga:) ser ganske stille ut, so eg kryssa fingrane..... Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Sitter her på diskusjon Ingen rundt meg, helt alene :/ Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 par gutter som sitter på sengen min og tar en jager mens jeg diskuterer.no'er mmm Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Hyggelig. Hjelp de til da din f. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Ingenting. Det er helt stille, og jeg sitter alene i kjellerstua med laptopen på bordet og hører på Iron Maiden. Lenke til kommentar
binko Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Fantastisk vær her, så titter ut av vinduet med jevne mellomrom. Og da såklart på gardina som blir sugd inn i vifta som står på det lille bordet ved senga mi. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg sitter i servicetorget i kommunen og akkurat nå skriver jeg på forum, venter på tlf/henvendelser, ser på kontorfolka som går frem og tilbake mens jeg venter på å straks ta lunsj. Jeg ser sola lyser inn fra glassvinduet i gangen og gleder meg til jeg er ferdig (1530) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Sol og godt over 20 grader, morra mi rydder i huset, lillesøstera mi sitter på youtube. Lenke til kommentar
NorThy Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå