Pergynt22 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei, var på en igår natt. PCen starta helt fint, men så plutselig skrudde den seg av. Så dro jeg ut og inn kontakta, deretter når jeg tok inn kontakta ville den ikke skru seg på. Eneste jeg hørte fra PCen var en knitre lyd. Jeg rista litt i PCen så plutselig funka den, men senere skrudde den seg av, og fikk den ikke på igjen. Tidligere så jeg på CPU temperaturen, den var 69 grader. Spørte vennen min om det var mye, men han sa nei. Dette har aldri skjedd før, men noen ganger har pcen fryst seg og skrudd seg av. Men har alltid kommet på igjen Og litt senere lukta det brent i rommet, vetke om det var for mye støv eller noe som brant. Ja skriver litt mye men vil bare si alt. Idag tidlig prøvde jeg pcen i en annen kontakt, da funka den plutselig! Men så måtte jeg har en skjøte ledning, og skrudde av pcen igjen, etter det ville den ikke på igjen. Når jeg tar inn kontakta her hjemme lager den ingen lyder og lyser ikke:/ Litt leit dette, kan noen hjelpe meg? Tusen takk for at du leste! Lenke til kommentar
zoby Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du rista i pcn, så starta den igjen. Virker som du har en laus ledning inne i pcn eller noe. Etter din beskrivelse. 69 grader er litt mye, men ikke critical. Lenke til kommentar
Pergynt22 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, prøvde å dytte inn ledningene, men tror den knitre lyden kommer fra strøm forsyningen! Takk for svaret, skal prøve nå! Svarer etterpå. Takk igjen Lenke til kommentar
Pergynt22 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Nå kom den knitre lyden igjen. Høres veldig ut som den kom fra strøm forsyningen. Når jeg ser på viftene ser ut som de begynner, så slutter den, starter ikke ordentlig. Ser ut som spøkelsene rører på den, hehe Noen som bor nære nittedal som har lyst å se på den? betaler gjerne Lenke til kommentar
Pergynt22 Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som har opplevd det samme som kan hjelpe? Vurderer å bygge ny PC, så Men hadde vært fint om noen visste om det bare er en liten feil som kan rettes. Takk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Brent lukt er aldri et godt tegn. Da er det noe alvorlig galt. Ta ut strømforsyningen og sjekk den grundig. Prøv også å jumpstarte den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå