Dauemannen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) For ikke så alt or lenge siden, fikk den bærbare PC-en min, en Aopen 1557-g, fra 2004, et problem som gjorde at jeg måtte formatere den.Jeg formaterte den, installerte Windows på nytt, og gikk i gang med å laste ned drivere da jeg har mistet driver-cden min for en tid tilbake. Driverne hadde jeg imidlertid lagret både på bærbar-pc-en og på den eksterne harddisken min, som ironisk nok kræsjet rett før laptopen gjorde det samme. Så resultatet var at jeg måtte laste dem ned fra Aopen igjen og ferdig med det, trodde jeg. For det var her problemet oppstod. Når jeg skulle prøve å laste ned en fil i går kveld, fikk jeg en runtime error, samme feil uansett hvilken fil og hvilken server jeg valgte. Da jeg prøvde på nytt i dag hadde det toppet seg med at jeg fikk opp en advarsel fra google om at siden potensielt er inneholder malware og annen skit. Så jeg har to sprøsmål jeg gjerne skulle hatt svar på. 1: er det noen som har peiling på hva dette er, og om det i det hele tatt vil bli mulig å få lastet ned driverne i overskuelig fremtid. og 2: jeg vet at det var ganske mange som kjøpte denne maskinen i sin tid, så sjansen burde ikke være så rent liten for at noen her på forumet har disse driverne lagret et sted. I så fall ville jeg satt pris på om vedkommende kunne lastet dem opp til meg. Endret 21. juli 2008 av Dauemannen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det du kan ringe er jo og ringe Aopen og si du har mistet driver cd-en din og be dem om og sende deg en ny en. Jeg hadde mistet min dell xp's cd og de sendte meg plutselig driver cd-ene også helt gratis. Så vis du klarer og vente noen dager så kan du ringe dem og be dem sende de til deg. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det du kan ringe er jo og ringe Aopen og si du har mistet driver cd-en din og be dem om og sende deg en ny en.Jeg hadde mistet min dell xp's cd og de sendte meg plutselig driver cd-ene også helt gratis. Så vis du klarer og vente noen dager så kan du ringe dem og be dem sende de til deg. Takk for svaret. Jeg sendte dem en mail, i første omgang, så håper jeg å få svar i løpet av mandagen. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det virker som problemet til Aopen var forbigående. Nå er jeg i gang med å laste ned drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå