Schnellshooter Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mulig feilpostet, men... Googler både fotoalbum og fotobok, men ser ut til at hele verden har gått digitalt også her. Noen tips til hvor en kan bestille fine og store fotoalbum med svarte skinnpermer, og med plass til mange bilder i A4-size? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 De fleste bokhandler og fotobutikker har gammeldagse album. Har du vært i en butikk og sjekket? Og hvis de ikke har det inne, hvilken butikk har du vært i? Lenke til kommentar
Schnellshooter Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 De fleste bokhandler og fotobutikker har gammeldagse album. Har du vært i en butikk og sjekket? Og hvis de ikke har det inne, hvilken butikk har du vært i? Beirut Foto på Grønlands Torg... Neida, det er lenge siden jeg vandret fra butikk til butikk, bare for å finne ut at ingen har det jeg er på jakt etter. Greit å se på nettet først Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Foto Knutsen pleier i alle fall å ha det, såvidt jeg husker. Det må være en butikk som lever av fremkalllng. Elite Foto er også en slik kjede. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fotoalbum er nok noe de fleste kjøper i butikken, ja. Det er uforholdsmessig dyrt å sende i posten, og de fleste fotobutikker har et rikholdig utvalg. Selv bruker jeg album med plastlommer for 200 eller 300 bilder. Det største problemet nå er at flere fremkallere "lokker" med 11x15 i stedet for 10x13 og 11x17 i stedet for 10x15, og så passer ikke bildene i standard album. Ikke er albumene med plass til slike bilder lette å finne heller. eitp Lenke til kommentar
Nuclear_Zero Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Som de er sagt her finnes fotoalbum på de fleste fotobutikker som lever av fremkalling. Min lokale nille (!) har faktisk også ett godt utvalg, men regner med at dette kan variere fra butikk til butikk. Endret 21. juli 2008 av Nuclear_Zero Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Selv foretrekker jeg album der man limer bildene inn. Da kan man skrive kommentarer og tilpasse layouten til forskjellige papirstørrelser. Lenke til kommentar
eitp Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Nå kommer jeg rett fra Japan Photo, og der har de 11x17-album (200 lommer) til 79 kroner. Det er plass til å skrive kommentarer under bildene. Bilder som limes inn, har en lei tendens til å sprette ut etter ei stund. eitp Lenke til kommentar
Schnellshooter Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Trenger fotoalbum med plass til A4-prints. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Da bør du satse på et album der det ikke er lommer, og som du kan lime bildene inn i. Men det beste er kanskje en portfolio-mappe i A4-format. Det får du både på bokhandler og butikker som selger malerutstyr/hobbybutikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå