Gjest Gjest Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 For litt over en måned siden begynte jeg å rote med ei jente, alt virket veldig bra, hun dro på ferie en ukes tid, kom tilbake og vi hadde det like koselig, vi klina en del, hun hadde sovet hos meg et par ganger, osv. ingenting mer hadde skjedd. Vi hadde det supert i nesten en uke, så dro jeg på min ferietur, var borte i nesten to uker og kom hjem tirsdag forrige uke, vi hadde hatt jevn kontakt over telefon og ingenting tydet på noe dårlig. Så kom jeg hjem, møtte henne i byen samme kvelden, hvor hun fortalte meg at hun heller ville være venner, jeg ble selvfølgelig sjokkert og lurte på hvorfor, hun sa at hun hadde mistet følelsene sine for meg den siste uken, og det var vel alt hun sa. Vi ga hverandre en klem og jeg dro hjem, dagen etterpå møtte jeg hun og noen andre venner i byen, og vi satt oss alle ned en liten stund, pilsa og de fleste hadde det hygelig, jeg dro hjem tidlig fordi jeg ikke klarte å være rundt henne når hun virket så ekstremt uberørt av det hele.. Når en annen gutt kom ned så snudde hun ryggen til meg og begynte å snakke med han... Jeg trur og vet at de ikke har noe på gang, men jeg skjønner bare ikke hvorfor hun gjorde det slutt... Jeg har foprtsatt følelser for henne og nekter å gi opp enda, trenger hjelp fra dere: / Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så ikke gi opp mann. Følelser kommer ikke av seg selv, jobb litt, så finner du nok ut om hun er den rette for deg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hun er tydeligvis ikke interressert, eller at hun har fått vite noe om deg som har gjort at hun ville trekke seg ifra deg. Snakk med henne og spør om det er en spesiell grunn til at hun ikke vil mer. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg vil virkelig snakke med henne, er så mye jeg vil si og spørre om, men finner ikke en anledning og vet ikke helt om jeg tørr. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Hun høres ut som ei som hopper fra fyrt til fyr. Dere har ingen historie sammen og det lille dere har hatt vil jeg ikke kalt et forhold heller. Dropp henne, og søk etter ei annen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 har hun mistet følelsene for deg etter så kort tid er hun ikke noe å samle på. Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 har hun mistet følelsene for deg etter så kort tid er hun ikke noe å samle på. Kan det ikke tenkes at hun kanskje fant ut at det ikke var så store følelser allikevel? Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Nå viser det seg at hun har begynt å rote med en ny kar, dagen etter at hun gjorde det slutt med meg. Trur jeg skal spørre henne om en del ting. Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 ELLER, så kan du glemme henne. Ikke kast bort energi og hjernekapasitet på henne. Hun har åpenbart gått videre og det burde du også.. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det enkleste er bare å la henne seile sin egen sjø, ikke noe poeng i å kaste bort tid og energi på sånt piss, da er det bedre å prøve å svømme til Svalbard. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Det virker veldig som om hu trur at gresset er grønnere på den andre siden. Hvis hu ikke gidder å prøve å holde forholdet igang så er det lite vits å holde på hu, tar antagelig ikke lang tid før hu hopper videre igjen. Hvis hu er interisert å være sammen med deg over lengre tid så hadde hu gitt beng i at følelsene hadde forsvunnet, og gjort alt hun kunne for å få de frem igjen. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Kanskje hun bare er redd for å starte et forhold? Kanskje hun har blitt såra engang, og redd for at det kommer til å skje igjen? Enten det, eller så er hun ei tøs. Hva slags person er hun? Mitt tips er (hvis du ikke klarer å få henne ut av hodet ditt), å ringe henne, å si at du vil snakke med henne. Helst face 2 face. Deretter kan dere jo møtes, og du kan spørre henne ut;) Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Ah... Vi kunne hatt et eget forum med folk som deg, hvor jenten bare vil "være venner". Jeg ser det oftere og oftere, det er så ultimat trist. Jeg føler kraftig med deg trådstarter, har ikke egentlig noe godt råd å gi deg. Er i stunder som denne og i stunder når dette skjer med meg at jeg skulle ønske jeg var homofil. Gutter er så sinnsykt mye lettere å forholde seg til enn jenter.. Sry OT post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå