Gjest Guest_Unknown_* Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hei Trenger litt råd ang. kjærlighet. La meg fortelle: Jeg traff denne jenta for 1 år siden, og det var helt himmelsk. Etter en periode så ble vi altså sammen, det er nå litt over ni måneder siden. Vi hadde det utrolig bra, til hun ikke plutselig ikke ville mere. Det skjedde for litt over en måned siden. Grunnen var at hun var sliten og lei av alt sammen + noe ting med meg som irriterte henne. Hjertet mitt ble knust og jeg ante ikke lenger hva jeg skulle gjøre. Litt over en uke gikk, og jeg spurte henne om hu ville komme til meg på middag. Det ville hun, men hun forsikra meg om at det var bare vennemiddag og ikke sånn ''bli-kjærester-igjen'' middag. Det var jo greit. Vi koste oss masse den kvelden, og jeg ble super lykkelig da hun spurte om et kyss. Hun hadde det så mye bedre sammen med meg, og spurte om vi kunne bli sammen igjen. Det sa jeg jo selvølgelig ja til, selvom jeg var redd for at hun ville det bare fordi hun ikke ville være aleine og ikke fordi hun elsket meg. I løpet av et par dager snakket vi om det, og hun ville være med meg fordi hun elsket meg. Siden den gang har vi vært sammen så og si hver dag, og kost oss masse. Jeg var super lykkelig, og det var vel så og si hun også. Men, så skulle hun ut å feste litt nå på onsdag. Det er jo greit det. Dagen etter, altså torsdag, dro jeg til henne for å være sammen med kvinnen i mitt liv. Der får jeg vite at hun hadde kysset en annen på festen, rett før hun skulle hjem. Jeg blir jo dritforbanna og utrolig lei meg, og kan ikke forstå hvorfor hun gjør det nå, nå som alt var så bra. Vi snakket en stund, og det kom fram at hun ikke vil at jeg skal gi henne ny sjanse. Hun stoler ikke på seg selv lenger, og kan ikke garantere at hun ikke vil være utro igjen. Så sier hun at vi ikke passer sammen. Etter 9 måneder så har hu funnet ut det? :S Så nå har jeg det jævlig, hjertet er knust til sønder og vet at denne jenta er den eneste jeg vil ha. Vet ikke om jeg klarer å åpne hjertet mitt helt åpent for andre potensielle damer. Har ikke så mye troen på kjærlighet lengre. Vanskelig å beskrive med ord dette her. Hva skal jeg gjøre nå? Vil ha ho tilbake, men vet at jeg ikke kan stole 100% på ho da. Vil gjerne ha noen råd om alt egentlig. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Kort, hardt og brutalt: Glem henne. Hun er ikke verdt din oppmerksomhet, hun har allerede slått opp, og er tydeligvis ikke interessert i å bli sammen igjen. Når hun sier at "hun ikke er sikker på om hun kommer til å være utro igjen" så vet du akkurat hvor mye du egentlig betyr for henne. Dropp det, og finn deg en som virkelig er glad i deg. Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 og kan ikke garantere at hun ikke vil være utro igjen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 jo raskere du dropper henne, jo raskere kan helbredelsen begynne. og det gjør den........ Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jack_* Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hei gjest. "Love hurts sometimes when you do it right" - John Legend Jeg tror jeg kan helpe deg, men du må love meg at du virkelig vil ha hjelp. Jeg kan fortelle deg akkurat hva du skal gjøre, men om du ikke er villig til å utføre det så er det ikke noe poeng. Men jeg har lyst å hjelpe deg, fordi jeg liker å tro at jeg har et hjerte et sted. Ok, la oss rive av plasteret først: Glem denne jenta her. Ikke protester, bare gjør det. Hver gang du får lyst å tenke på henne husker du på denne posten, og så tenker du på noe annet. Got it? Bra. La oss gå videre. Ok, ok, jeg vet det føles som du er i en kjip situasjon akkurat nå. Som om du er den eneste i hele verden som har dette problemet. Og det er greit. Det føles alltid slik. Hver gang. Det er lov å være nedfor når slikt skjer. Av meg skal du nå få fem dager til å være nedfor, trist, lei osv... Gråt en skvett om du må, men ikke fortell om det til oss ok? Poenget er: Fem dager. Etter det vil jeg at du svarer på denne posten med hva du har tenkt å gjøre framover. Hva du har lyst å gjøre, hvem du har lyst å møte. Hva du har tenkt å bruke tiden som har gått til vedlikehold av forholdet, men som nå er ledig, til. Skriv det ned. Få det på papiret, les det høyt for deg selv. Det trenger ikke være spesifikt, eller personlig, det viktigste er at på fredag så skal vi se framover sammen. eks: "Framover skal jeg bruke tiden min på å være med venner/være med familie/lære meg XXX" Jeg kommer til å sjekke innom her på fredag. Da kan vi godt gå igjennom situasjonen din, og hva som har skjedd i forholdet deres, men jeg vil ha deg ut av headspacet du er i nå, og inn i et der du ser framover. Ok? Lykke til, og happy mourning. Snakkes på Fredag Jack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå