mviken Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har et Canon EOS-1D Mark II kamera som jeg gjerne skulle tilbakestilt innstillingene på, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Noen som vet ? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har et Canon EOS-1D Mark II kamera som jeg gjerne skulle tilbakestilt innstillingene på, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Noen som vet ? Jeg regner med at det står tydelig forklart i manualen til kamera. Det gjør det i hvert fall for min Canon EOS 400D. Der går man inn i Meny, og velger det symbolet med "verktøy2", og der i alternativene finnes "tilbakestilling". (Dette fungerer i P og de andre kreative zoner.) Her kan du også tilbakestille alle CFn funksjonene du har satt. (Trykker Set etter tilbakestillingen). Det er kanskje noe lignende for ditt kamera også....men sikrest å lese det i manualen RandiA Lenke til kommentar
mviken Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Har et Canon EOS-1D Mark II kamera som jeg gjerne skulle tilbakestilt innstillingene på, men vet ikke hvordan jeg gjør det. Noen som vet ? Jeg regner med at det står tydelig forklart i manualen til kamera. Det gjør det i hvert fall for min Canon EOS 400D. Der går man inn i Meny, og velger det symbolet med "verktøy2", og der i alternativene finnes "tilbakestilling". (Dette fungerer i P og de andre kreative zoner.) Her kan du også tilbakestille alle CFn funksjonene du har satt. (Trykker Set etter tilbakestillingen). Det er kanskje noe lignende for ditt kamera også....men sikrest å lese det i manualen RandiA Står ingenting i bruksanvisningen og EOS 400D er ikke likt et Mark II på verktøy ;P Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Står i hvert fall på s.146 i manualen om "Clearing all Custom Functions". RandiA Lenke til kommentar
Schnellshooter Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det står på side 36 i manualen din (engelsk). Last ned manualen som pdf: http://www.usa.canon.com/consumer/controll...ownloadIndexAct Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det står på side 36 i manualen din (engelsk).Last ned manualen som pdf: http://www.usa.canon.com/consumer/controll...ownloadIndexAct Ja, det var den samme manualen jeg kikket i.Kan bla i den her også. Randi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå