Kjetilh93 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg, FnF HaGeN (Live) har nå startet opp en ny clan! og jeg trenger noen medlemmer, først og fremst er det Gears of war. Men når vi har ett lag der kommer jeg til å utvide clanen med CoD 4, Bf:BC tenker jeg..! Er du interessert så kontakt meg, xbox live "FnF HaGeN" Msn: [email protected] FnF = Fearless Norwegian Fighters Håper det er noen som er interessert.. Bare å komme med spørsmål hvis det er noe;) Hjemmeside: www.fnfclan.webs.com Mvh Kjetil Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 kan joine eg eg viss det blir noe av Call Of Duty 4 Lenke til kommentar
Kjetilh93 Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 kan joine eg eg viss det blir noe av Call Of Duty 4 Call of Duty 4 blir det;) kontakt meg live så kan vi se:D Lenke til kommentar
Kjetilh93 Skrevet 28. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2008 BUMP Noen som vil joine?? Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Jeg er interesert... Har spilt endel Gears of War og spiller for tiden mye CoD 4. Adder deg på Live og MSN så ser vi om det blir noe ut av det. Min gamertag er foresten: zacho4 Endret 2. august 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå