Hayabuuza Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hvis man bestiller fra utlandet, kan det være forskjellige sone på spillene da? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du kan fint spele spel frå utlandet. Men i enkelte spel er visstnok fleirspelardelen inndelt i soner . Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noe mer info om det? Så hvis jeg kjøper BF:BC fra Canada, vil jeg måtte joine amerikanske servere? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Veldig få spill som har soneinndelt online. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Eneste e med warhawk f.eks, hvis du ska kjøpe booster packs, så må du gjøre det i den regionen selve spillet e fra. Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Finnes det en liste over dem? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Motorstorm har vel også sone inndelt online del. Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Men ikke CoD4, BF:BC eller Burnout?? På vei til å legge inn en bestilling, men må være sikker på dette først.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Men ikke CoD4, BF:BC eller Burnout?? På vei til å legge inn en bestilling, men må være sikker på dette først.. Vet ikke om online delen er sone inndelt på disse spillene? Men hva har det og si egentlig, det viktigste er jo at du får spillt online og det får du jo uansett. Hvis du ikke skal spille online mot venne da, det er jo ikke mulig med mindre vennene dine befinner seg i usa. Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tenkte mer på delay siden serverne er i USA og ikke Europa Lenke til kommentar
John-86 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Registrerer PS3 Online landet ditt etter IP eller PS3 Versjon (EU,USA og etc) ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Motorstorm har vel også sone inndelt online del. Blei ikkje dette fjernet i ettertid? Eller roter eg fælt no? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Motorstorm har vel også sone inndelt online del. Blei ikkje dette fjernet i ettertid? Eller roter eg fælt no? Spiller ingen rolle om det er sone eller ikke er dyrere i ut landet koster bare 99 på elprice Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Motorstorm har vel også sone inndelt online del. Blei ikkje dette fjernet i ettertid? Eller roter eg fælt no? Det vet jeg ikke, har ikke spilt Motorstorm på en stund. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Spiller ingen rolle om det er sone eller ikke er dyrere i ut landet koster bare 99 på elprice Selvfølgelig spiller det noen rolle Eg er sjeleglad for at Sony har gjort det enkelt for oss å handle billig fra utlandet. Og spill utenlands er billigere uansett åssen du vrir og vender på det. Sett bort i fra de eldre titlene som naturlig nok havner i billigkassa her og der. Men no var de ikkje det eg og Jo pratet om heller EDIT: 3. gang eg prøver å skrive dette innlegget. Hellvettes Opera klikket to ganger rett før eg skulle trykke på " add reply" ... Endret 20. juli 2008 av Mala Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 såvidt jeg vet er sone-inndelingen ikke basert på hvor spillet er kjøpt men i hvilket land din ps3 er registrert Lenke til kommentar
Psyy Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Registrert som i hvilket land PSN kontoen er registrert i? Eller hvilket land konsollen er kjøpt? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 såvidt jeg vet er sone-inndelingen ikke basert på hvor spillet er kjøpt men i hvilket land din ps3 er registrert Neppe, er nok registrert for hvor spillet er solgt. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Burnout Paradise, Funker det helt fint i norge vis det er kjøpt fra usa? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 På PS3 så funker det som det skal ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå