Gå til innhold

bk: black and white

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint, men litt pirk.

Bena burde vært en smule mer samlet, eller i alle fall at nærmeste kne burde bøyd mer mot det andre kneét. Hennes høyre hånd burde vært mer sidelengs. Den blir litt "stor og maskulin" slik den er nå. Jeg tror hun kunne lent hode mot den nærmeste skulderen, det skal vistnok gi et mer feminint uttrykk -og hun ser røff nok ut fra før. Dessuten har hun vent hode litt for mye til siden. Det bakerste øyet ser litt rart ut pga dette.

Lyset er veldig kult!

Synd at gulvet stjeler litt mye oppmerksomhet. Bena får kanskje en smule litt for mye lys.

Alt i alt. Veldig bra, med litt småpirk.

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Jeg synes også bildet er pent, men vil bidra med litt ekstra pirking. Parketten synes jeg er helt grei, i motsetning til Carny. Den står som en fin kontrast til panelene i bakgrunnen. Jeg synes derimot at listen kan være litt forstyrrende. Siden den nederste delen av panelveggen er så mørk så ville jeg ha klonet den bort, men det er ikke helt nødvendig. Det ville bare gjort bedre litt bedre.

Og jeg ville også brukt kloneverktøyet på tattisen. Det er greit med tattiser, men på dette bildet virker den som et lite stilbrudd. I starten likte jeg den detaljen, men etterhvert er jeg litt usikker på det. Og tror at den bør fjernes.

Jeg synes det er litt dumt med tattiser på så synlige steder, for det passer ikke til alle antrekk. Men det er jo ikke noe problem for oss fotografer som har verktøy til å fjerne den. Men for eieren så får jeg håpe at smaken ikke forandrer seg, for det er som sagt ikke alle antrekk som fungerer med slike detaljer.

Edit: Jeg synes forresten tittelen er lavmål.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

ser ikke helt problemet med at bena står litt fra hverandre.

Ja tattisen kan diskuteres, noe som gjøres ofte her inne. Jeg har latt det være, iom jeg liker sånt personlig.

Angående bakgrunnen, ja skulle virkelig ønsket meg studio. Eller hvertfall portabel studio bakgrunn. Har gjort livet mye lettere, men uansett. Studio slår ikke location arbeid angående utfordringer ;).

Lenke til kommentar
ser ikke helt problemet med at bena står litt fra hverandre.

Ja tattisen kan diskuteres, noe som gjøres ofte her inne. Jeg har latt det være, iom jeg liker sånt personlig.

Angående bakgrunnen, ja skulle virkelig ønsket meg studio. Eller hvertfall portabel studio bakgrunn. Har gjort livet mye lettere, men uansett. Studio slår ikke location arbeid angående utfordringer ;).

Hva slaks lys utstyr bruker du i og med at det er portabelt?

Lenke til kommentar

Zettec, han bruker hotshoe blitzer.

@Carny, nei, ikke samle bena mere, da forsvinner den fine feminine kurven, og vektdelingen på bena blir seende veldig unaturlig ut. Posituren kunne hatt hånden satt slik på andre siden, hadde blitt mere feminint tror jeg, hånden her er for rett på.

Ellers, fin klasisk positur, tror ikke hodet burde vært mot den andre skulderen. Men tror lyspunktet i bakgrunnen burde vært noe lavere, og du stått noe høyere. Ellers er det fin fint =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...