Espenevo Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg har Avidi kabel 500k "bredbånd" og har enda til gode å se en ping under 100 i 1942. I kveld for eksempel er den beste pingen av 900 servere (10.000 spillere!) 189 - synkende til rundt 100 under spilling. Den siste måneden har vi i tillegg hatt nedetid over 24 timer tre ganger, var bl.a uten nett onsdag til nå på mandag Er det noen som har noen formening om hva man kan trekke av på regningen? Hvor mye nedetid må det være før det er å regne som kontrakstbrudd? Jeg kan ikke få NGT men er det noen som har erfaring med leveringstider og slikt fra Tele2? Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 16. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2003 Jaja, jeg får svare meg selv, da tele2 kan levere så jeg får nok mase på NGT en gang til og evt bytte til Tele2. 128kbps ut er temmelig lite, men... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 Er det noen som har noen formening om hva man kan trekke av på regningen? Hvor mye nedetid må det være før det er å regne som kontrakstbrudd? Telenor Avidi har faktisk ikke noen garanti på oppetid, men jeg ville bare sendt en mail eller ringt og henvist til de tidene da du har vært nede. De er ikke så vrange på kompensasjon hvis dette har vært en stor feil og ikke feil på egen maskin. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 ta å ring avidi og klag på høy ping. Som regel er det bare høy trafikk, som de fikser ganske så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå