Gå til innhold

Hvordan "recorde" på PS3?

Mann20

Anbefalte innlegg

Hei!

På nettet finner jeg masse videoer av ps3-spillere som har brukt ett eller annet program slik at de "filmer" sine prestasjoner. De lager alle slags videoer med gode prestasjoner på skytespill, montage, FIFA-mål, alt mulig!

Kan noen fortelle meg grundig hvordan jeg gjør dette?

På forhånd, takk!

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer jeg også på.

Det kommer snart noe som gjør at du kan "recorde" det du spiller ved hjelp av et program til ps3´n. vet bare om et spill som skal få det. man kan legge filmen rett inn på youtube etterpå. Les mer her

men når de tar opp bruker de nok en recorder som de bare har pluga inn i TV´n. Så tar den opp det som skjer på skjermen. Prøvd å googla det?

Lenke til kommentar
De fleste monterer bare et kamera på et stativ, og filmer skjermen.

Noe som er totalt idioti.

Det ser ihvertfall ut som det er tatt opp direkte.

Haha, fint å se at du går stikk imot din egen signatur. Hele posten din var uten mening og unødvendig.

Lenke til kommentar
Hei!

På nettet finner jeg masse videoer av ps3-spillere som har brukt ett eller annet program slik at de "filmer" sine prestasjoner. De lager alle slags videoer med gode prestasjoner på skytespill, montage, FIFA-mål, alt mulig!

På forhånd, takk!

Det beste er å bruke en dvd/hd opptaker, problemet er at PS3 sender kun ett signal ut og siden PS3 sender kryptert med HDCP må du ta opp analogt noe som også tilsier du må spille analogt også. Så det er mye bryderi for å ta opp på PS3 dessverre, de kule filmene som ligger på youtube ligger mye arbeid bak.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
De fleste monterer bare et kamera på et stativ, og filmer skjermen.

Noe som er totalt idioti.

Det ser ihvertfall ut som det er tatt opp direkte.

Haha, fint å se at du går stikk imot din egen signatur. Hele posten din var uten mening og unødvendig.

Beklager. Idioti som i at når man først skal legge ut noe på feks youtube, som kanskje noen tusen folk skal se, så kunne man i det minste ta det opp skikkelig. Er veldig billig for tv-kort om dagen, ikke er det særlig vanskelig heller. Er bare personlig så sinnsykt irritert å over se videor hvor folk filmer med mobilkamera og viser "aw3s0me stuNtvide0 GtA4"!!!!!111" etc.

Also, beklager bump.

Lenke til kommentar
Hei!

På forhånd, takk!

Det beste er å bruke en dvd/hd opptaker, problemet er at PS3 sender kun ett signal ut og siden PS3 sender kryptert med HDCP må du ta opp analogt noe som også tilsier du må spille analogt også. Så det er mye bryderi for å ta opp på PS3 dessverre, de kule filmene som ligger på youtube ligger mye arbeid bak.

Nå er det forskjell på ett mobil kamera og et skikkelig godt videokamera på stativ da.. Har selv brukt dette med godt hell...bare viktig og ha riktig lys-setting.

Og når du legger inn på pcen så burde man ikke komprimere det alt for mye, men for å vise på youtube synes jeg da det blir helt flott jeg:)

Marius

Endret av marjusen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...