niruko Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Datra mi og meg kjøpte nettopp nye PC'er. Acer Aspire L5100, (3990,- på El-Price). http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....67&cid=5547 De kjører med Windows Vista. Plutselig virket ikke hennes høytalere. (Hun har nok vært borti ett eller ennet). De virker når de testes i setup. Da gir de ifra seg de lydene de skal, men ellers er det stille. Har sjekket volumsettingen på maskinen, samt volum på både Windows Media Player, og i-Tunes, som er satt opp. Håper på gode tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
s0und Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Datra mi og meg kjøpte nettopp nye PC'er.Acer Aspire L5100, (3990,- på El-Price). http://www.elprice.no/Product/ProductInfo....67&cid=5547 De kjører med Windows Vista. Plutselig virket ikke hennes høytalere. (Hun har nok vært borti ett eller ennet). De virker når de testes i setup. Da gir de ifra seg de lydene de skal, men ellers er det stille. Har sjekket volumsettingen på maskinen, samt volum på både Windows Media Player, og i-Tunes, som er satt opp. Håper på gode tilbakemeldinger. Du har sikkert gjort dette men det er verdt å spørre. Har du reinstallert driverene til kortet? Ta også en kikk i kontrollpanelet og se om noe er angitt feil lydmessig. Endret 20. juli 2008 av s0und Lenke til kommentar
niruko Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har nå reinstallert driverne, uten at dette ga noen endring av status. Jeg fikk ikke lagt Screen-dumpene inn i teksten her, men er vedlagt som jpg-filer. I disse testene virker høytalerne greit. Når jeg driver å jobber med hennes PC nå, kommer det lyd ifra høytalerne, men når jeg forsøker å spille av snutter fra Internett Explorer (YouTube) virker ikke høyalerne. De virker heller ikke i Windows Media Player, eller i-Tunes. Håper noen kan hjelpe............... Lenke til kommentar
niruko Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 WOW!! Etter re-start av maskinen virket høytalerne atter igjen. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
zanjeeeer Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 WOW!! Etter re-start av maskinen virket høytalerne atter igjen. Takk for tilbakemeldingen! hi vi ha nesten like data ser jeg men problemet er at jeg har mistet den høytaler ikonet og jeg får ikke noe lyd fra høytalerene mine den ser slik ut nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå