Gå til innhold

Sigma 50-150mm F2.8, hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snikreklame?

Lefdal selger jo Sigma og en rekke andre butikker. Du kan sågar kjøpe det fra B&H om du øsnker og utnytte dollarkursen....

Beklager, men det er for fristene :)

Skulle gjerne hatt en tredjeparts kjede, hva med for eks. Elkjøp?

Endret av Vegard_
Lenke til kommentar

Her er det lett for en å få hjelp, da alt snart oppfattes som reklame...

Om noen vet om butikker som selger dette billigere enn på nett, hadde jeg blitt happy om noen sa hvilke og ikke ordla seg på en måte som gjorde at jeg måtte være aktiv bruker av dette forumet i 2 år og ha inngående kunnskap om de som poster der....

Lenke til kommentar
Snikreklame k-ryeng?
Reklame for hva da? Det er minst tre frittstående kjeder som ikke ligger i produktguiden som har Sigma i sortimentet, og minst én (jeg jobber der, så kan ikke si navnet) har objektivet til under 5000 kr...

Hehe, akkurat ;) Leste det på tonen din, du har sagt det på en slik måte før, hvor du vegrer deg for å nevne navn siden du jobber i en som har det billigere selv ;) For de som vet hvor du jobber er det snikreklame ;)

Lenke til kommentar
Her er det lett for en å få hjelp, da alt snart oppfattes som reklame...

Om noen vet om butikker som selger dette billigere enn på nett, hadde jeg blitt happy om noen sa hvilke og ikke ordla seg på en måte som gjorde at jeg måtte være aktiv bruker av dette forumet i 2 år og ha inngående kunnskap om de som poster der....

Bare ro ned du, for det første var mitt innlegg en spøk, og for det andre har ikke k-ryeng lov til å si at "XXX" selger det for under 5000,-, fordi han jobber der, og ifølge reglene har man ikke lov å drive reklamering for egen bedrift. Men jeg som privatperson kan annbefale JP så mye jeg vil, noe jeg og gjør, men Icefox og Sn0dig f.eks må ligge unna der.

#7: Bedrifter og deres ansatte har ikke adgang til å reklamere for seg selv eller sine tjenester i forumet. Kontakt ledelsen på de(t) aktuelle nettsted for reklamering. Forsøk på "snikreklame" kan medføre utestengelse. Grove tilfeller vil bli fakturert etter de til enhver tid gjeldende satser. Vi oppfordrer derimot firmaer til å registrere en offisiell bruker på forumet som de kan bruke for å f. eks svare på tiltale, kundeservice eller informering. Det skal derimot gå tydelig frem av brukeren og innleggene at det er et firma som svarer, ikke en vanlig kunde. Dette kan tydeliggjøres gjennom f. eks brukernavn, avatar og signatur. Ethvert forsøk på reklamering, som f. eks opprettelse av en ny tråd for å informere om at dere setter ned prisene, er ikke tillatt. Dersom du er ansatt av et firma, og diskuterer på forumet angående saker som f. eks varer dere selv fører, firmaet du er ansatt i eller konkurrenter av dere, skal det informeres tydlig om at du faktisk er ansatt av nevnte firma. Du trenger altså ikke opplyse om dette konstant, men kun når det gjelder saker som er relevante ovenfor firmaet du er ansatt i.
Lenke til kommentar

Det er lover og regler overalt i samfunnet. Noen kan tøyes, andre kan brytes. De reglene der er ikke lagd for slike tilfeller. Men stell deg gjerne opp i kirkeveien utafor frognerparken og stå å påpek når jeg går over gata på rød mann....

Det jeg lurer på er hvor de selger dette jævla objektivet billigst mulig. Ikke en avhandling om at en eller annen kar på et forum jobber i en lokal JP butikk i ytre gokk...

Dette forumet er bra, men slike ting som dette kan vi spare oss for

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør at en Canon-ansatt kan annbefale neo om det går fram hvor han jobber, men du ikke kan gjøre det samme?
Fordi en Canon-ansatt ikke vil være tilknyttet utsalgsstedet, og vil dermed ikke gå ut med pris. Jeg jobber i en butikk, og kan ikke anbefale produkter _og_ komme med prisen, dersom jeg sier hvor jeg jobber. Hadde jeg unnlatt å fortelle prisen, ville det ikke vært noe problem å si hvor jeg jobbet heller. Det er i hvert fall slik jeg (og Super8 som er i samme dilemma) har tolket paragraf 7 i retningslinjene. Vi vil kunne oppgi prisnivået der vi jobber, men da må vi utelate arbeidsgiver/kjede.

Jeg sitter i samme saksen selv.

Men jeg syntes jo at det er et paradox at man kan linke til prisguiden for billigste pris, men man kan ikke linke til sin egen butikk - selv om den er billigst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...