Gå til innhold

Hvordan får man jobb i "dinside", "amobil" etc


Anbefalte innlegg

Hvordan får man jobb i slike firma, nettsteder som jobber slikt som amobil, dinside, hardware osv?

 

Har studert sidene deres og finner ikke noen link til hvor de har jobber som kan søkes... noen som vet noe.. OG hva som evt kreves av bakgrunn for å kunne få slik jobb? Må man bo på det sentrale østland osv????

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan får man jobb i slike firma, nettsteder som jobber slikt som amobil, dinside, hardware osv?

 

Har studert sidene deres og finner ikke noen link til hvor de har jobber som kan søkes... noen som vet noe.. OG hva som evt kreves av bakgrunn for å kunne få slik jobb? Må man bo på det sentrale østland osv????

Er ikke lenge siden de søkte etter folk til "bensinpris" delen. Men tror ikke det er en jobb du kan leve av, men sikkert greit for et lite tillegg i kassa. Men er jo evt bare å sende en mail å se hva du får til svar

Lenke til kommentar

Har du interesse og kompetanse innen et felt går det an å sende en åpen søknad til redaksjonen. Tar de inn freelancere er det godt mulig at du får prøve deg med en artikkel, og etter et par testartikler som går direkte til redaktøren tar de deg opp som fast freelancer. Dette er selvfølgelig snakk om hobby/tilleggsjobb. Skal du bli fast ansatt i en redaksjon bør du satse på en journalistutdanning. Er du flink kan du selvfølgelig få en jobb gjennom freelancing også, men det er greit å ha utdanningen i orden.

Lenke til kommentar

Takk for mange nyttige svar!

 

Har ingen journalistutdanning, og veien virker vanskelig. Har en stor interesse for mange ting, men det er nok mange på forumet som har mye mer spisskompetanse. Har selv hentet hjelp og tips her mange ganger...

 

Det virker bare veldig interessant å drive med noe en virkelig liker - skrive reportasjer om mobiler, data, bil eller annet man digger å bruke tida på, og i tillegg å få betalt.