rogergr Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Klar for nok en overdimensjonert østerriker med "Terminator" på CV-en? Les mer Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tittelen på Brolins siste film er vel heller 'No Country for Old Men', ikke Older Og hvordan er aksenten til Kickinger? Han er ikke en ekte arvtager etter Schwarzenegger om han snakker perfekt engelsk... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Og hvordan er aksenten til Kickinger? Han er ikke en ekte arvtager etter Schwarzenegger om han snakker perfekt engelsk... Han snakket langt i fra perfekt engelsk i "Son of the beach", men da jeg så serien visste jeg ikke om han kanskje gjorde seg til også for å bli mer Arnold-like Ellers er det jo bare å øve seg på å få perfekt Arnold-artikulasjon: http://www.dailyhaha.com/_soundboards/arno...tzenegger05.htm "Who is your daddy, and what does he do?" :!: Endret 20. juli 2008 av Langbein Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Vel så lenge han spiller en kald og likegyldig karakter som ikke sier stort, som Terminator, så er vel han like god for jobben som enhver bodybuilder. Endret 21. juli 2008 av Erasus Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Sak vi diskutere Terminator kommer vi ikke utenom Terminator: The Sarah Connor Chronicles. Ingen av folkene fra filmen mer med, men likevel likte jeg den svært mye og gleder meg til neste sesong. Lena Headey er perfekt som Sarah Connor, Summer Glau er perfekt som den snille Terminatoren og Garret Dillahunt er perfekt som slem Terminator. Hvem trenger egentlig Arnold? Snakker vi Arnold-etterfølger når det gjelder filmer som Conan, Commando, Predator og andre slike rene action-flimer blir det for dumt. Det var allerede flere som kunne ha kjempet om tittelen allerede da Arnold var på topp (Sylvester Stallone, Dolph Lundgren og Jean-Claude Van Damme for å nevne noen) og det har blitt en rekke flere siden da. Arnold har nok aldri vært kongen på haugen, bare en av kongene. Det er stor forskjell der. Det er som å kalle Bruce Lee kongen av kampsportfilmer. Ja, han er en av de beste som noensinne har dukket opp på skjermen, men langt fra den eneste. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Han ser for "myk" ut i ansiktet spør du meg. Arnold har et meget "hard" ansikt. Tydlige kjeve, kinn og øye merkeringer/muskler/bein. Passet meget bra for en robot. Han her ser ut som en puddel/model. Endret 22. juli 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Oly Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Delvis enig med AvidGamer, i det at Kickinger har et "mykt" eller "snillt" fjes. Men jeg er temmelig sikker på at make-up folkene i filmindustrien kan få han til å se "skumlere" ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg