kilik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Etter over 3 års bruk har vifta på denne PC-en blitt verre og verre og nå i det siste helt uholdbart støymessig. Minner veldig mye om denne: Temperaturmessig er ting som det skal, men tydelig at det er et eller annet galt med den. Har fjernet den for støv og greier både med støvsuger og q-tips uten at det ga noen effekt. Så jeg får vel krype til korset å kjøpe en ny. PC-en er kjøpt i utlandet for mange år siden, så alt av garanti/reklamasjon er bare å glemme. Hvor får jeg kjøpt en skikkelig vifte (støyer minst mulig) som passer til PC-en og er det noe man greier å skifte selv? (Acer Aspire 1691 WLMI, 1,6 GHz Pentium M, 1 GB DDR, ATI Mobility Radeon X700) Endret 20. juli 2008 av kilik Lenke til kommentar
kilik Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 Det må da være noen som har peiling her? Dette begynner å bli uholdbart. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Da tok jeg saken i egne hender og fjernet plastdekselet under vifta: Det fjernet den unormale lyden. Tror taggene på selve vifta kom borti. PC-en bråker fortsatt en del, men til å leve med nå. Temperaturmessig er det ingen forskjell fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå