Gå til innhold

Sikringa går når jeg slår på datan.

Anbefalte innlegg

Heisann!

Skulle ha LAN idag og ¨måtte ommråkere litt strømledninger og ditt og datt (jeg påpeker at datan min + skjerm og høytalere ++++ har stått på i samme støpselet i over et år) og når jeg slo på strømforsyninga så gikk sikriknga...

har tatt ut nesten alt i av strøm ledninger i etasjen jeg har datan i, og satt strømforsyning ledningen min i AKKURAT samma støpsel som den har stått i i over et år nå. men ingenting gikk. så det må være strømforsyninga mi som plutselig "klikka" etter jeg tok ut ledninga til strømforsyninga.

Er det noe jeg kan gjøre? (har ikke lyst til å sende inn datan til rep. eller kjøpe ny strømforsyning siden jeg har et LAN party hjemme til meg akkurat nå)

Strømforsyning = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339156

(har deler som geforce 8800 2gb ram og cpu med 3ghz..)

Står kommentarer på dette produktet at mange har samma problemet. så løsningen er kansje en ny strømforsyning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv og sett noe annet inn i kontakten og prøv, kan være kortslutning i kontakten eller test dem i en annen kontakt for å se.

Prøv strømkabelen til skjermen på pc og omvendt, men ikke på samme tid for å utelukke dårlig kontakt i strømkabler.

kan ta opp strømforsyninga og støvsuge inni.

Edit: leif var her.

Endret av Lugmeister
Lenke til kommentar
Går sikringen når du kobbler til kabelen eller når du skrur på pcen/skjermen/høytaleren?

ok hør nå: jeg setter i kabelen i støpselet og i strømfrsyninga (da er power knappen AV) også slår jeg PÅ power knappen som sitter bakom strømforsyninga = sikringa går :( det som at strømforsyninga drar til seg ALT for mye strøm som fører til at sikringa slår seg av. eller noe slikt :p

Endret av Ceph3us
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...