fullifaencom Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Har følgende kode som skriver ut resultat fra en spørring: $i=0; while ($i < $num) { $navn=mysql_result($result,$i,"navn"); $format=mysql_result($result,$i,"format"); echo "<b>$navn</b> <br>"; Men for å lettere kunne lese innholdet tenkte jeg at det kanskje hadde vært greit å lagt dette inn i en tabell der jeg byttet mellom 2 gråfarger på bakgrunnen. Forstår dere hva jeg tenker på? Lenke til kommentar
Plazma Skrevet 17. mars 2003 Del Skrevet 17. mars 2003 <table> <?php for($i = 0; $i < $num; $i++) { $navn = mysql_result($result,$i,"navn"); $format = mysql_result($result,$i,"format"); if(round($i/2) == $i/2) { //slår ut dersom $i er partall echo "<tr bgcolor="#cccccc">"; } else { echo "<tr bgcolor="#eeeeee">"; } echo "<td>$navn</td></tr>"; } ?> </table> Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Trenger vel ikke si noe mer en 1000 takk :-) Litt smartere enn måten jeg gjorde det på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå