Gjest Guest_Mr. X_* Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Som topic sier så handler denne tråden stort sett om hvordan man skal tolke kvinners adferd i gitte situasjoner. Det er en bakgrunnshistorie til dette, og det hadde vært interessant å få kvinners (eller andre brødres) syn på et personlig dilemma eller det jeg vil kalle et generelt tolkningsproblem av kvinnen, denne mystiske skapningen moder jord har skjenket jordens gedigne biologiske mangfold. Vi skal tenke oss tilbake i ganske nær fortid, da jeg opplevde noe så ustyrtelig morsomt dog så altfor frustrerende. Vi er på en fest der stort sett alle kjenner hverandre godt fra før, da man må anta at flesteparten enten har studert eller gått på skole sammen. Jeg møter igjen ei jente som er av den snille, varme og joviale typen som alle liker veldig godt. Utpå kvelden, selvsagt, drar det hele seg til da denne kvinnen nærmest forførerisk drar meg inn i huseiers spisskammer som tilfeldigvis også skjuler huseiers edleste skatter. Alkolhylene! Jeg skal være den første til å innrømme at vi ikke akkurat rev ned hyllene der vi sto blant ananasbokser, Cognac og Jägermeister, men vi knertet til på noen utvalgte produkter og det hele var så utrolig spennende. Trådens første dilemma er situasjonen som oppstår når to single personer står inne i et bekmørkt, knøttlite spisskammer med vår venn jäger på rundgang. Gutta har vel kanskje skjønt det allerede, men for de individer som ikke helt skjønner tegninga: Jeg vurderte seriøst å la mine forføreriske lyster ta fullstendig overhånd, gi henne et kyss så utrolig at hun i en alder av noen og 20 ville ha følt seg som en ekte kvinne for første gang i livet. Denne ønsketenkningen ledet selvsagt ingensteds hen, og det ble naturligvis ikke noen eksplosiv erotikk der inne i mørket den kvelden. Det som hadde vært interessant å få vite er hvilke tanker, eller handlinger dere (jenter) hadde utført om en som meg hadde tatt for seg der inne blant babymais og fansy Cognac. Med fare for at dette ble ekstremt pubertalsk bør det informeres om at jeg tidligere og til dels nå har hatt et problematisk forhold til min egen kropp og tanken på at andre faktisk skal like meg på et emosjonelt plan har derfor vært for fjern og for uvirkelig, hvilket igjen har ledet til at jeg nå sliter med denne initiativproblematikken. Så hvordan komme over denne kneika? Noen tips og hints til en som, utrolig nok, er litt fersk i gamet. Hva skal man se etter at signaler osv? What to do? Help Lenke til kommentar
okasin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du skulle nok ha nærmet deg henne.. for så å tilnærmet deg hennes innbydene fuktige lepper.. hadde hun trukket seg unna.. så hadde du hatt svaret ditt!.. Du kunne etterpå bare unnskyldt deg med at alkoholen styrte deg, og beklaget din oppførsel Hadde hun derimot ikke viket unna.. så hadde du nok ikke sittet her på forumet å skrevt et langt og vellskrevet innlegg om hva du skal ta deg til i slike situasjoner.. Du hadde derimot hatt en herlig erfaring, med vill og hemmningsløs sex-affære oppetter en vegg /reol så babymais og fansy Cognac gikk veggimellom... åååh hmm det bringer minner (thanks mate).. Anyway.. et nei er et nei.. og stillhet er et skrikende JA.. så sorry dude.. du gikk glipp av en gyllen mulighet til herlig / deilig avslutning på en ellers spennende kveld.. Vell sånt lærer man noe av.. eller Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Digger spraaket ditt! Ta en tur innom PU-traaden og bruk dine broedre som kunnskapskilde. Lenke til kommentar
thaislap Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Et drømmescenario, spør du meg. Dere klikket gjennom kvelden og hun stjeler deg inn på et lite rom. Dere opplevde det begge som spennende og litt forbudt, men dere delte en opplevelse. Signalene derimot, kan være noe vanskelig å tolke på en jente. Personlig er jeg dominant og liker gjøre ting på min egen måte, det være seg kurtisering av jenter eller valg av klær for en anledning. Du må lære deg "Se, men ikke røre - men føre". Du må ikke gjøre som i alle filmer, lene deg fram og prøve på et kyss for å vite om hun liker deg eller ikke. Prøv å få til intim kontakt på en annen måte, da merker du fort responsen. Det kan være så enkelt at dere står tett sammen, og når dere begge ler av noe, så prøv forsiktig å legg armen din på skuldra hennes, ryggen eller midjen. Gjør det på en slik måte at det ikke innebærer noen reell trussel. Du vil merke fort hennes fysiske reaksjon, så hennes psykiske. Om hun faktisk tar på deg tilbake, så er det ganske safe bet. I mine tilfeller, så vet jeg ganske tidlig om en jente liker meg litt mer enn vanlig. Det ser jeg på hvordan hun ter seg i mitt nærvær, hvordan hun ser på meg og smiler. Jeg er også den som brått kan spørre rett ut om jeg kan kysse henne. Jeg føler jeg aldri har noe å tape, men heller kun ting å vinne. Vil hun kysse, så hurra. Vil hun ikke, så klarer jeg ro meg bort på en måte som ikke gjør situasjonen ubehagelig. Som å f.eks. si at du ble revet med i situasjonen og Herr Jäger hvisket at du skulle gjør det inn i øret. Men som sagt, det varierer veldig fra person til person. Men jeg tror det å skape trygge omgivelser gjør at en jente er mye mer åpen for kurtisering - uavhengig om hun liker deg eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå