Gå til innhold

Unholy Alliance til Norge

Olum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokså sikker på at det er aldersgrense (16?) med mindre en har med seg voksen.

Da må det være noe nytt i så fall. Vært på konsert i Spektrum flere ganger før jeg ble 16, og kjenner mange som var 14 under første Unholy Alliancen.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ikke mange timene igjen!

Gleder meg mest til Amon Amarth. Mastodon var egentlig de jeg gledet meg mest til, men siden den ene gitaristen ligger på sykehus, må de spille med en gitar, og jeg tviler på om det vil gi meg den opplevelsen jeg har håpet på. Trivium kan jo bli greit nok, selv om jeg ikke liker veldig mange av låtene dems. Slayer blir også helt greit. Ikke noe mer. Blir 4. ganger jeg ser dem nå, og forrige gang var det så som så, så jeg har ingen store forventninger. Har hørt rykter om at hele Reign In Blood har blitt spilt tidligere på turneen(noen som kan bekrefte dette?). Hvis det skjer, blir jeg nok over snittet fornøyd. :whistle:

Lenke til kommentar
Ao. Jaja, får trøste meg med at jeg uansett ikke kunne sett den :p Var Amon Amarth bra? :D

Beste bandet den kvelden! Men jeg skal jo legge til at jeg på forhånd bestemte meg for å kjøpe T-shirten til det bandet som imponerte mest. Fast konsertritual, når det er flere band. Endte med å kjøpe 1 Amon Amarth tee, 1 Mastodon tee og 1 Slayer tee. Flott kveld, men Amon var best ! :thumbup:

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...