Olum Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 Det var ikke utsolgt i fjor. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Så du tror med andre ord at det ikke er så veldig stress med ståbillettene? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Tviler egentlig på det, men det er vel uansett ikke noe vits i å vente lenge før man kjøper billettene. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Vel, de er ihvertfall på plass nå, så ikke noe problem! Gleder meg! Lenke til kommentar
aemil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Nokså sikker på at det er aldersgrense (16?) med mindre en har med seg voksen. Da må det være noe nytt i så fall. Vært på konsert i Spektrum flere ganger før jeg ble 16, og kjenner mange som var 14 under første Unholy Alliancen. Lenke til kommentar
Iskrembil Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Hva er greia med å plassere alle gode konserter i november? Grrr.. Tviler på jeg har økonomi til dette, hadde dog vært gøy å se Amon Amarth igjen.. (: Og Slayer, selvsagt. De andre bandene er heller uinteressante i mine ører. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Mastadon er også bra, da! Hadde faktisk ikke hørt om Amon før nå, og hørte litt på de! Kan ikke si jeg gruer meg! Blir nok bra! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ikke mange timene igjen! Gleder meg mest til Amon Amarth. Mastodon var egentlig de jeg gledet meg mest til, men siden den ene gitaristen ligger på sykehus, må de spille med en gitar, og jeg tviler på om det vil gi meg den opplevelsen jeg har håpet på. Trivium kan jo bli greit nok, selv om jeg ikke liker veldig mange av låtene dems. Slayer blir også helt greit. Ikke noe mer. Blir 4. ganger jeg ser dem nå, og forrige gang var det så som så, så jeg har ingen store forventninger. Har hørt rykter om at hele Reign In Blood har blitt spilt tidligere på turneen(noen som kan bekrefte dette?). Hvis det skjer, blir jeg nok over snittet fornøyd. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Dette har ikke jeg hørt no om! Hvor er det man får kjøpt billetter, om det i det hele tatt er flere igjen? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Ring billettservice. Nettsjappa stenger salget samme dag som konserten er. 815 33 133 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. november 2008 Forfatter Del Skrevet 24. november 2008 Nå er det ikke lenge igjen. Gleder meg som en unge. Amon Amarth og Slayer hver for seg er verdt pengene alene. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Var bortom Spektrum etter skolen og kjøpte billetter. Faen det må bli heftig^^ Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når er konserten? Skal faktisk til Oslo i helga Lenke til kommentar
gard. Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Når er konserten? Skal faktisk til Oslo i helga Du er desverre litt for sen. Konserten var i går kveld (mandag). Lenke til kommentar
Beges Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Ao. Jaja, får trøste meg med at jeg uansett ikke kunne sett den Var Amon Amarth bra? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ao. Jaja, får trøste meg med at jeg uansett ikke kunne sett den Var Amon Amarth bra? Beste bandet den kvelden! Men jeg skal jo legge til at jeg på forhånd bestemte meg for å kjøpe T-shirten til det bandet som imponerte mest. Fast konsertritual, når det er flere band. Endte med å kjøpe 1 Amon Amarth tee, 1 Mastodon tee og 1 Slayer tee. Flott kveld, men Amon var best ! Endret 25. november 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå