Olum Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Unholy Alliance er en tour med flere av de store metal-bandene i verden. Den er blitt ledet av Slayer og har hatt med artister som Children of Bodom, Thine Eyes Bleed, Lamb of God, Mastodon og In Flames. Nå ryktes det i metal-tråden at de kommer til Spektrum igjen om ikke altfor lang tid. Den skal i år inneholde Slayer, Trivium, Mastodon og Amon Amarth. 24. november er den datoen jeg har hørt, altså noen dager etter siste dato på denne kalenderen: * October 27th at Manchester Evening News Arena in Manchester, England * October 28th at NEC in Birmingham, England * October 30th at Hammersmith Apollo in London, England * October 31st at Hammersmith Apollo in London, England * November 2nd at Cardiff International Arena in Cardiff, Wales * November 3rd at SECC in Glasgow, Scotland * November 5th at Stadthalle in Offenbach, Germany * November 6th at Palladium in Koln, Germany * November 7th at Heineken Music Hall in Amsterdam, The Netherlands * November 9th at Schleyerhalle in Stuttgart, Germany * November 10th at Eishalle Deutweg in Winterthur, Switzerland * November 12th at Lotto Arena in Antwerp, Belgium * November 16th at Gasometer in Vienna, Austria * November 17th at Malá sportovní hala in Prague, Czech Republic * November 18th at Zenith in Munchen, Germany * November 19th at Columbiahalle in Berlin, Germany Unholy Alliance på Myspace Endret 20. juli 2008 av Olum Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Intresant! Om dette stemmer så må jeg nok ta meg dri fra arbeid Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tviller sterkt på at eg gidder i år når line-upen er såpass dårlig. Veldig bra forrige gang med COB som bare spilte gamle sanger, In Flames og Lamb of God. Einaste bra eg ser på lista i år er Amon Amarth, kanskje eg tar meg ein tur hvis eg får perm. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Var Amon jeg hadde lyst til å se også Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Amon og Slayer er det jeg vil se. Jeg hørte fra en kompis som var der sisrt gang at In Flames ikke hadde noen ordentlig setliste og at det var publikum som bestemte hva som skulle spilles. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 In Flames spurte publikum ein eller to gongar kva dei skulle spille, kan ikkje sei at eg ser noko problem med det. In Flames spiller bra live uansett. Slayer sug live. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Ok, jeg trodde de spilte hele konserten sin utifra publikums ønsker. Jeg sa ikke at det var noe negativt ved det i det hele tatt. Tvert imot. Det gjør hele konserten enda kulere. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Slayer suger ikke live, det er svært så feil å si. Amon Amarth er ikke akkurat tidenes kanonband live, så det er sagt... men underholdende er det jo, dog. Det er faktisk bekreftet og ikke rykter, slikt finner man lett ut ved å sjekke eternal terror sin giglog. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Skjønner ikke helt hva du mener med at Amon ikke er kanon live... Da ser du i allefall på andre kvaliteter enn det jeg gjør... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Problemet med Slayer er at dei ikkje klarer å lage noe liv mens dei spelar live. Dei formar opp-ned kor av forsterkerane og kjører gjerne eit lærret i bakgrunnen med noko tilfelidge anti-christ greier, men sjølv står dei berre i ro og spelar sangane, det blir som å sjå på ein Slayer video på youtube, ingen kobling mellom bandet og publikum. Amon derimot slår til med synkron-headbanging og livner virkelig opp publikum. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Aldersgrense på UA? Kunne tenkt meg å se Slayer og Amon Amarth.. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 25. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2008 Det er nok ingen aldersgrenser. En kompis av meg var der når han var 14 år. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nokså sikker på at det er aldersgrense (16?) med mindre en har med seg voksen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2008 Mulig det er det. Han kompisen min hadde med seg en eldre bror. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Har vært på de 3 UA i spektrum før. Og hadde skikkelig lyst på denne også. Mest pga. Amon Amarth, da jeg har sett Slayer 3 ganger før, og Mastodon 2 ganger før. Men kan ei denne gangen da jeg flytter til Kanada. Tilfeldigvis så skal Amon Amarth ha 6 forskjellige konserter på østkysten av Kanada/USA, så jeg skal nok på en eller to av de konsertene :-) Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som veit når billetter blir lagt ut for salg? Lenke til kommentar
s_tein Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) De blir lagt ut på mandag den 28/8 http://oslopuls.no/musikk/article2602811.ece - "Hvis du aldri har hørt om Slayer, hører du antagelig ikke på metal i det hele tatt. Da er det er under at du har lest så langt i det hele tatt. Som en ekstraservice for dere holder det vel å si at dette er verdens største death metalband. Ever. Punktum. " Moro at journalisten har peiling, verdens største death metalband, hehe Endret 19. august 2008 av s_tein Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Jeg ble også ganske irritert av den journalisten. Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Skal kjøpe meg billetter i morra, tenkte jeg! Noen som vet hvor fort de ryker ut, eller har noen anelse om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå