OddZen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei. Har en ting som plager meg litt. Jeg er ganske blek i ansiktet, selv om jeg soler meg så blir jeg nesten ikke brun i ansiktet. Jeg blir derimot meget brun på resten av kroppen. Noen som veit noe som kan hjelpe? Blir man brunere når man bruker noen slags kremer når man soler seg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du må venne huden din til litt, hvis du soler deg ofte nok så vil huden generere mer av de hormonene(?) som gjør huden brun, og da blir du brunere, bare sol deg ofte (ikke lenge) nok. Correct me please! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Må legge til at jeg ble normalt brun i ansiktet før, er 2-3 siste åra jeg har slitt med dette. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du ikke soler deg regelmessig vil disse "tingene" forsvinne, men som sagt så tror jeg de vil komme om du soler deg regelmessig nok. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Hvis du ikke soler deg regelmessig vil disse "tingene" forsvinne, men som sagt så tror jeg de vil komme om du soler deg regelmessig nok. Var en annen ting jeg også lurte på. Hjelper det å bruke noen slags krem når man soler seg? Blir man brunere av det, og holder fargen seg lengre eller er dette bare sprøyt? Ser at de har en slags krem på sats, er nesten litt gul i fargen, er det lurt å invistere i en slik krem til 100 kr? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det har jeg ikke peiling på, men tror brunkrem vil funke. Kanskje litt for feminint? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 brunkrem har lite med soling å gjøre. Man tar det på ca en gang i uken eller noe slikt, for å holde fargen. mange av de er ganske gule og fæle i fargen Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kanskje tanningspray funker! Edit: Bruk hvertfall solkrem med lav faktor (10-15 kanskje). Endret 19. juli 2008 av Bob92 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Kanskje tanningspray funker! Edit: Bruk hvertfall solkrem med lav faktor (10-15 kanskje). Skal jo ikke få mindre effekt ved soling, så jeg dropper solkrem med faktor hvis jeg ikke stikker til utlandet da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det har lite å si hvis du har lav faktor, tror at solkremen bare fjerner UVb eller noe. Bare bruk solkrem, det er lurest om du spør meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå