Scyper Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 trenger litt hjelp til valg av gaming pc og lurer på om denne er brukbar?? Gaming'pc? og om noen finner eller vet om et sted det er billigere og få satt den sammen:) Takk :!: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Den kom ut "best i test" på HjemmePC om jeg ikke husker feil. Er ikke sikker på hvor mye man kan spare på å kjøpe selv, jeg. Man trenger vel strengt tatt ikke 8 Gb RAM. Også får man mer for pengene med en E8400 istedenfor E8500. Mener også at det integrerte lydkortet er bra nok i massevis, med mindre du er veldig, utrolig kresen. Har laget et lignende forslag, som ble en del billigere. Mangler nettverkskort, (har ikke så mye peiling på det), lydkort, og jeg er litt usikker på hovedkortet. Jeg har lagt til 2 ulike kabinetter. De to er ment som forslag til gode kabinetter du kan bruke. https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=78078 Er ikke så vanskelig å sette sammen heller. Kan lese Hardware.no sin guide først. Endret 20. juli 2008 av Knewt Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg synes den var ganske overpriset, det er mulig å få mye mer for pengene, spesielt i 10 tusen kroners klassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå