st4rhub Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Jeg er helt ny her, dermed vet jeg ikke helt om det er rett seksjon. Men prøver meg likevell. For ca en time siden satt jeg og spilte Trackmania, bomma litt og slo et "lite" slag på den bærbare hp dv9232. ca like under numpad. Pcen svarte med å svartne helt..(aka skrudde seg av) nå vil den ikke på igjen. Hva kan være problemet? og evnt må jeg levere pcen til reperasjon? og evnt formaterer de pcn på reperasjonen da? Håper på raskt svar. (sitter på en 7 år gammel elendig pc nå :< ) Lenke til kommentar
okasin Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du skulle hatt deg et "dask" du også.. slå en uskyldig pc (attepåtil en uskyldig liten laptop).. Som bare har gjort sitt beste for å glede deg.. så slår du den? He he spøk til side.. Vell det er ikke lurt å slå eller sparke eller utøve annen fysisk vold mot en pc som inneholder en hardisk som ikke er av typen SST. Er du heldig så er det bare blitt dårlig kontakt mellom harddisk og hovedkort.. Så prøv følgende: 1. ta ut harddisk og sett den inn igjen. 2. Ta ut minnebrikker. og sett dem inn igjen. 3. Har betteriet god kontakt? vell ta det ut og sett det i igjen.. Hvis ikke noe av dette fungerer, så har det likevell kommet noe godt ut av det.. du lærte at vold løser ikke problemer.. he he.. fortsatt god helg Lenke til kommentar
st4rhub Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) med tanke på jeg har ikke helt pipling på laptoper så vet jeg ikke hvor hardisken er posisjonert. Jeg har derimot tatt ut og satt inn RAMen (har bytta ram fra 2x 512mb, til en 2gb) og med tanke på at jeg ikke engang vet hvor hardisken er, får meg til å tvile på at jeg skulle klare å ta den ut. På andre siden har du helt rett, jeg burde aldri smacka den som jeg gjorde. men kan ikke fikse på det nå :< får jeg den til å virke har jeg lært leksa Den var nettopp inne på reperasjon også, noe som plager meg enda mer (skifta hovedkort, feil med alle hpdv9232 pcene) Endret 19. juli 2008 av st4rhub Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Du er 100% sikker på at det ikke er batteriet som har tatt kvelden? Prøvd å tatt laderen inn og ut? Lenke til kommentar
st4rhub Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 JIPPPPII!!!!!! åpnet noe greier og trykkte noe greier inn så kom den på !! :DDD nå er jeg sjeleglad takk for hjelpen:) tror det var harddisken jeg trykte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå