Gå til innhold

Ny nummer 1 på IMDb topp 250.

Dotten

Anbefalte innlegg

Det er vel første gang siden 1999 skal man tro denne statistikken. Mafiosoen må knele for Batman, en ganske så grei illustrasjon da Gudfaren viker plass for The Dark Knight. Erfaringsmessig er plassen kun lånt, da nye filmer fort detter litt ned på den listen. Men historisk er det nå, bare til å ta en screenshot mens man kan. Fortjener en egen tråd gjør det også :)

Nope, måtte knele for Ringens brorskap i 2002. Men det gikk raskt over.

Gleder meg til å se denne filmen :D (Batman altså)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så teller det ikke inn på listen heller, så la dem kaste bort tiden på det. Som det står på toppen av listen:

For this top 250, only votes from regular voters are considered.

Hvem som faller inn under dette er "strengt hemmelig". I tillegg har de jo også en noe spesiell formel å regne ut etter. De filtrerer ut en god del. Derfor kan det også variere mye. Hellboy II har eksempelvis 8.0 når alle stemmer telles, men i listesammenheng (den er vel på rundt 350. plass sist jeg sjekket) så har den 7.8.

Med TDK så har den 0.1 mindre på listen enn det som er oppgitt på siden til TDK. Så her er nok litt filtrert vekk (med så mange stemmer så er det nok endel som ikke teller, trolig en god del 10'ere og 1'ere, samt alle som nylig har opprettet konto).

Edit: 10% av top 1000 stemmerne har gitt TDK en 1'er, så her er det nok litt taktisk stemmegiving. 6% av top 1000 har gitt Gudfaren en 1'er.

Lenke til kommentar

Hvis man er en Top Voter på IMDB, tror jeg det er utrolig lett å la musen gli over ratingen på en film man ikke har sett, bare for å gi en ekstra vote...

IMDB er til de grader korrupt!

Da burde også Bale fått det for sin rolle i American Psycho.

Oh hell no. Kevin Spacey vant det året for sin rolle i American Beauty, som er bedre!

Lenke til kommentar
Hvis man er en Top Voter på IMDB, tror jeg det er utrolig lett å la musen gli over ratingen på en film man ikke har sett, bare for å gi en ekstra vote...

IMDB er til de grader korrupt!

Da burde også Bale fått det for sin rolle i American Psycho.

Oh hell no. Kevin Spacey vant det året for sin rolle i American Beauty, som er bedre!

Sier ikke Bale skulle hatt Oscaren i stedet for Spacey, tvert imot, men som skurk er det få "moderne" skurker som var like forstyrrende som Bale sin rollefigur.

Som i scenen der han danser med et glis bak offeret sitt med øks, priceless.

Kevin Spacey er forresten en veldig god skuespiller og, så fortjener det.

Seven, American Beauty, Usual Suspects.

Og det gjør ikke Bale?

The Machinist? American Psycho?

Bale er desverre som Johhny Depp, de leverer trutt med bra rolle-karakterer, og dermed virker det som om det ikke går opp for folk HVOR gode prestasjoner de faktisk gjør.

Apropos, Depp fikk ikke Oscar for Sparrow så vidt jeg vet, og den rolle-figuren er like "bane-brytende" eller stilig forsegjort som Jokeren.

Iallefall etter min mening.

Spacey fortjente den Oscaren, men som andre (slik som Brita gjorde under før-premieren i dag..) som påstår at Bale ikke var med i "en film" før Batman Begins er rett og slett trangsynt, American Psycho er rett og slett en forstyrrende bra film, med en skurk som skulle hatt Oscar HVIS f.eks Ledger får det.

Ja Jokeren var bra i TDK, herre min hatt sier ikke det, og protesterer heller ikke mot at Ledger burde få det, men sier igjen at da synes jeg også at Bale skulle ha fått det, iallefall en nominasjon.

Endret av Sandoora
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...