Nevnarion Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gøy å se at en film endelig kan utfordre førsteplassen Tror nok ikke den kommer til å bli liggende der veldig lenge, men håper den er god nok til å låse seg fast til en plassering rimelig høyt oppe. Gleder meg hvertfall enormt nå, ikke at jeg ikke gjorde det før jeg leste denne tråden heller. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nå har jeg stort sett aldri brydd meg så mye om top250 listen til imdb (når ikke Bloodsport er nr. 1 så er den direkte useriøs ) men det er moro å se at The Godfather måte vike plassen for en liten stund... Så får vi se hvor lenge det varer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Så traileren her forleden dag på kino, det var en nytelse å bare se trailern. Elsker latteren og når han sier :" Evening Commissioner...Why so serious ? Se filmen hos Youtube Endret 20. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 På tide å se en annen film enn The Godfather (som jeg er alt annet en fan av). Håper bare at jeg blir like fornøyd med filmen som de 23000 som har stemt. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Elsker å bruke IMDB. Ser så mye film og tv serier og avogtil stusser eg og kompisser på skuespiller navn. Kjekt redskap. Nye batman blir sikkert digg, og gratulerer til gudfaren og frihetens regn for at dei har rula so lenge. Men...er lidenskaplig opptatt av film og tv. Og ved fleire tilfeller har hatt diskusjoner RL og andre fora å få IMDB score slengt i ansiktet og top 100 lista har bare gjort meg forbanna. Har bare fått det bekreftet nu. Takk. Aldri vært fan av gudfaren eller frihetens regn. Trur eg liker 100 filmer mer enn dei 2. Lenke til kommentar
KILMAS Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 har gledet meg enormt til denne filmen siden jeg elsket batman begins som jeg synes var den beste superhelt filmen jeg har sett.tror denne filmen kommer til og bli utrulig bra,og den fortjener en høy plass på top250 lista. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Snart oppe i 50k stemmer nå og den holder 1. plassen. Fortsatt med 9.5 på listen! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det var da en helt syk score Lenke til kommentar
lain Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har akkurat sett Batman Begins på nytt, og regner med at jeg får dvden med Gotham Knight i løpet av de første dagene i uka. Så da er jeg god og klar for Dark Knight på fredag. Tror dette blir veldig bra. Godt å se de fortsatt ligger høyt, selv med så mange tusen stemmer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Fikk tak i premierebillett så da gjenstår det å se om den er så bra som det sies. Det hadde vært litt morsomt å sette sønnen min på fanget om 30 år og si "Veit du hva pappa gjorde da han var liten? Han var på premieren på TDK". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2008 70k stemmer nå og fortsatt 9.5 på listen og 1. plass. 9.6 når alle stemmer er telt med. Lenke til kommentar
afirm Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Det er sjukt.... Gledar meg som ein unge... Edit: Skal til Stavanger neste veke, kva kino der anbefalast? Endret 21. juli 2008 av afirm Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er bare en Kino i Stavanger og det er Kino 1 (nå SF) www.kino1.no. Men jeg ville sett filmen i Sandnes i stedet. Mye bedre Kino, med alle salene THX godkjente. 20 min. fra Stavanger. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Edit:Skal til Stavanger neste veke, kva kino der anbefalast? Som Seonaith sier, dra til Sandnes. Betydelig bedre kino på alle måter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er ikke det egentlig litt pinlig for Stavanger? At en by som Stavanger har drittkino i forhold til lille Sandnes. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jo, egentlig. Men nytt kinobygg har vært planlagt i mange år. Vi får se hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar
usbkalkis Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har sett den, utrolige karakterer. Heath Ledger fortjener virkelig en oscar. Haha! Synd han er død Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Har sett den, utrolige karakterer. Heath Ledger fortjener virkelig en oscar. Haha! Synd han er død Han fortjener fortsatt en oscar, og jeg håper inderlig at han får den. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Haha! Synd han er død Det er da ingen hindring? Peter Finch vant(som den foreløpig eneste) en Oscar post-mortum for Network. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ser sykt ut Noen som har sett filmen? Er den virkelig grensesprengende? Den er virkelig fantastisk. Hvorvidt den er grensesprengende eller ikke vet jeg ikke, det er mer snakk om perfeksjon av det filmspraket vi allerede har. Den er full av overraskelser og vrier og oyeblikk hvor man bare ma smile av hvor gjennomfort den er. Manus og Ledger er de sterkeste punktene, i tillegg til tidligere nevnte karakterutvikling. Det finnes ikke et overfladisk oyeblikk i denne opusen. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå