Gå til innhold

Ny nummer 1 på IMDb topp 250.

Dotten

Anbefalte innlegg

Gøy å se at en film endelig kan utfordre førsteplassen :) Tror nok ikke den kommer til å bli liggende der veldig lenge, men håper den er god nok til å låse seg fast til en plassering rimelig høyt oppe. Gleder meg hvertfall enormt nå, ikke at jeg ikke gjorde det før jeg leste denne tråden heller. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg stort sett aldri brydd meg så mye om top250 listen til imdb (når ikke Bloodsport er nr. 1 så er den direkte useriøs :p) men det er moro å se at The Godfather måte vike plassen for en liten stund...

Så får vi se hvor lenge det varer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Så traileren her forleden dag på kino, det var en nytelse å bare se trailern.

Elsker latteren og når han sier :" Evening Commissioner...Why so serious ?

Se filmen hos Youtube

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Elsker å bruke IMDB. Ser så mye film og tv serier og avogtil stusser eg og kompisser på skuespiller navn. Kjekt redskap. Nye batman blir sikkert digg, og gratulerer til gudfaren og frihetens regn for at dei har rula so lenge.

Men...er lidenskaplig opptatt av film og tv. Og ved fleire tilfeller har hatt diskusjoner RL og andre fora å få IMDB score slengt i ansiktet og top 100 lista har bare gjort meg forbanna. Har bare fått det bekreftet nu. Takk.

Aldri vært fan av gudfaren eller frihetens regn. Trur eg liker 100 filmer mer enn dei 2.

Lenke til kommentar

har gledet meg enormt til denne filmen siden jeg elsket batman begins som jeg synes var den beste superhelt filmen jeg har sett.tror denne filmen kommer til og bli utrulig bra,og den fortjener en høy plass på top250 lista.

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat sett Batman Begins på nytt, og regner med at jeg får dvden med Gotham Knight i løpet av de første dagene i uka. Så da er jeg god og klar for Dark Knight på fredag. Tror dette blir veldig bra.

Godt å se de fortsatt ligger høyt, selv med så mange tusen stemmer.

Lenke til kommentar

Fikk tak i premierebillett så da gjenstår det å se om den er så bra som det sies. Det hadde vært litt morsomt å sette sønnen min på fanget om 30 år og si "Veit du hva pappa gjorde da han var liten? Han var på premieren på TDK".

Lenke til kommentar
Ser sykt ut :p

Noen som har sett filmen? Er den virkelig grensesprengende?

Den er virkelig fantastisk. Hvorvidt den er grensesprengende eller ikke vet jeg ikke, det er mer snakk om perfeksjon av det filmspraket vi allerede har. Den er full av overraskelser og vrier og oyeblikk hvor man bare ma smile av hvor gjennomfort den er. Manus og Ledger er de sterkeste punktene, i tillegg til tidligere nevnte karakterutvikling. Det finnes ikke et overfladisk oyeblikk i denne opusen. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...