Dotten Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er vel første gang siden 1999 skal man tro denne statistikken. Mafiosoen må knele for Batman, en ganske så grei illustrasjon da Gudfaren viker plass for The Dark Knight. Erfaringsmessig er plassen kun lånt, da nye filmer fort detter litt ned på den listen. Men historisk er det nå, bare til å ta en screenshot mens man kan. Fortjener en egen tråd gjør det også Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Long live the hype? Det er jo ikke akkurat vanlig at over 20.000 mennesker har stemt på en film som ikke har hatt premiere enda, tydeligvis en hel hær av fanboys som stemmer 10ere uten å ha sett den enda.. Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Ser sykt ut Noen som har sett filmen? Er den virkelig grensesprengende? edit: Ser nå at den ikke en gang har kommet ut. Den forsvinner nok fort fra listen igjen, ja. Endret 19. juli 2008 av BooBass Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Long live the hype? Det er jo ikke akkurat vanlig at over 20.000 mennesker har stemt på en film som ikke har hatt premiere enda, tydeligvis en hel hær av fanboys som stemmer 10ere uten å ha sett den enda.. Filmen har allerede premiert ... Satt verdensrekord der, solgte mer enn Spider-Man 3. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Oj, my bad.. trodde Norge hadde verdenspremiere jeg Endret 19. juli 2008 av Speik Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Gudfaren har holdt seg godt må jeg si. Spent på om denne hype'n kommer til å spille negativt eller positivt når jeg skal se filmen. Endret 19. juli 2008 av Dandor Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Oj, my bad.. trodde Norge hadde verdenspremiere jeg Hehe, greit at vi er verdens navle. Men premieren på TDK fikk vi ikke. Those bastards. Listen filtrerer også ut endel av typpiske fanboystemmer (eller "hat"-stemmer). Den ligger på 9.5 på listen, kontra 9.7 ellers. På samme måte leder The Godfather over The Shawshank Redemption selv om sistnevnte har høyere snitt om alle stemmer teller med. Men på listen (hvor filteret er "iverksatt") havner den bak. Lenke til kommentar
lain Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Moro med folk som ikke her peiling på hva de prater i. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/19/541226.html Tidenes mest innbringende midnattspremiere Har stor forventninger til filmen, godt å se den slår til. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Moro med folk som ikke her peiling på hva de prater i. http://www.dagbladet.no/kultur/2008/07/19/541226.html Tidenes mest innbringende midnattspremiere Har stor forventninger til filmen, godt å se den slår til. Tok rekorden for hele første dag i tillegg: http://www.superherohype.com/news/batmannews.php?id=7501 Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har sett den, utrolige karakterer. Heath Ledger fortjener virkelig en oscar. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Har sett den, utrolige karakterer. Heath Ledger fortjener virkelig en oscar....Er ikke DET litt vanskelig å gjennomføre, kanskje? Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Nå står ikke verda te påske! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 "The Dark Knight made Godfather an offer he could not refuse" Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Lurer på hvor lenge den klarer å holde plassen. Med 9.5 så vil det endel lavere stemmer til for at den skal dette ned under 9.1. Men tror også det kommer en reaksjon og endel 1'ere fordi folk vil veie opp for fanboysene. I tillegg er det jo Gudfaren sine tilhengere som nok gjerne vil beholde tronen. Mafiafanboys vil ta opp kampen med mørkets ridder sine fanboys? Kanskje internett kneler og vi alle må begynne å sende brev igjen på gamlemåten. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Jeg har gledet meg til denne filmen en stund, men dette hadde jeg aldri forventet. Mine forventninger er nå ekstremt høye og jeg tror ikke jeg blir missfornøyd Endret 19. juli 2008 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 IMDB's høyeste score sett bort ifra TDK er vel Planet Earth som også er 9.7, om TDK når 9.8 vil gamle giktrammede kjerringer i Bangladesh føle det. Tror dere peaken er nådd? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Neida, ramlet over en film som hadde 10.0 for en time siden. Men den hadde riktignok bare 19 stemmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå