Kimannjer Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Funker dette? Nikon D60, 55mm f=5,6 1/60 sec Iso 200 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Bilder av folk som spiser blir aldri fine. Alle ser rare ut med mat i munnen, så slik bør man unngå. I tillegg er lyset knallhardt. Men utsnittet er bra, og etterbehandlingen virke eiendommelig på en positiv måte. Ut med maten, bort med blitsen. Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Ja, er kansje sant det med maten ja. Å lyset er kanskje litt hardt. men men. Funker etterbehandlingn? ville det sett bedre yt hvis jeg fjernet fargene helt? Og bare hadde sepia tone? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Nei, for da hadde du fjernet den kvaliteten som gjør at jeg gidder å se på det i det hele tatt. Det med spising er forresten ikke "kanskje sant", men en nesten ufravikelig regel. Eneste grunn til å bryte den er for å dokumentere at det spises, og ikke poseres. Men jeg ser ikke hvorfor man skulle ha behov for slikt i dette tilfellet. Endret 20. juli 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå