Filmvenn Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Sitter her og tenker ut litt om hvilke spill jeg skal ha til den nyinnkjøpte DS`en min. Av alle ting så er Pokemon et must, men hvem burde jeg egentlig velge? Spill jeg skal ha meg før jeg reiser: Guitar Hero: On Tour Pokemon Pearl eller Diamond Liker veldig RPG-spill, strategi og sånt. Men Final Fantasy er ikke noe jeg vil kjøpe meg. Har PSP, men ga opp PSP når det kommer til spill så jeg vil gjerne ha noe tips siden jeg har vært borte fra Nintendo helt siden N64. Edit: Legger også til at Banjo Kazooie, Dead Rising, Command & Conquer, Viva Pinata, GTA, Halo og Metal Gear Solid er favoritt spill-seriene gjennom de siste årene. Zelda er jeg gått litt lei desverre. Endret 19. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hm, du har mye å velge mellom. Castlevania-spilla, Mario Kart, Zelda: Phantom Hourglass, Advance Wars-serien (meget bra strategi-spill), Animal Crossing (selv om det er kanskje litt for seint..? Kanskje bedre om du drar med deg noen kamerater)... The list is long! Pokemon-spilla er ikke så veldig must syns jeg. Tetris DS er også hendig og moro. Endret 19. juli 2008 av ^Olav^ Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Castlevania: DoS og Castlevania: PoR er to spill du bør få med deg om du liker action rpg'er. Jeg anbefaler også: Legend of Zelda: Phantom Hourglass New Super Mario Bros Mario Kart DS Ninja Gaiden DS(Er ikke sikker på om det er ute i Norge eller ikke) Sonic Rush spillene Lenke til kommentar
unwill Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mange gode spill som har blitt nevnt allerede, men her er noen til: Osutake Ouendan 2 - Elite Beat Agents tror jeg den heter på engelsk. Phoenix Wright serien Trauma Center Tetris DS Warioware touched Advance Wars (TBS) Final Fantasy har flere gode, noen som liger på RTS mer enn RPG. Lenke til kommentar
Thorbjørn_lien Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Sitter her og tenker ut litt om hvilke spill jeg skal ha til den nyinnkjøpte DS`en min. Av alle ting så er Pokemon et must, men hvem burde jeg egentlig velge? Spill jeg skal ha meg før jeg reiser: Guitar Hero: On Tour Pokemon Pearl eller Diamond Liker veldig RPG-spill, strategi og sånt. Men Final Fantasy er ikke noe jeg vil kjøpe meg. Har PSP, men ga opp PSP når det kommer til spill så jeg vil gjerne ha noe tips siden jeg har vært borte fra Nintendo helt siden N64. Edit: Legger også til at Banjo Kazooie, Dead Rising, Command & Conquer, Viva Pinata, GTA, Halo og Metal Gear Solid er favoritt spill-seriene gjennom de siste årene. Zelda er jeg gått litt lei desverre. Fikk akkurat Guitar Hero til DS, utrolig kult spill. Anbefales. jeg anbefaler absoluttspill.no der er det billigst og jeg fikk varen dagen etter bestilling. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Ta også en titt på The World Ends With You. Ellers anbefaler jeg: (noen er nevt før) Cooking Mama Warioware Mario Kart DS New Super Mario Bros Hotel Dusk Another Code Zelda Phantomhour Glass Phoenix Wright Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Jeg anbefaler: Mario Kart DS (Spiller det om og om i gjen selvom lillibroren min sletter alt hele tiden:) Advance Wars Dual Strike(Skikkelig gøy turbasert strategispill, har det selv) Super Mario Bros( VEeeeeldig gøy, tusenvis av verdener og masse morro, har dette også Guitar Hero On Tour (Har fått dårlig kritikk, men IGN og jeg er enige, det roker!!!) Pokemon Diamond eller Pearl skal visst være gode spill, men jeg byttetmitt mot Guitar Hero. Edit: Det er bare å gå på gamer.no sin prisguide. Der finner du garantert beste pris på alle spill Endret 24. juli 2008 av PariusDriver Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Da endte det opp med Pokemon Pearl, GH: On Tour og Hotel Dusk i første omgang. Phantom Hourglass også kanskje før jeg drar. BTW: Alt følger vel med når du kjøper Guitar Hero: On Tour? Fra Absoluttspill f. eks? Endret 24. juli 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Pariuss Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Da endte det opp med Pokemon Pearl, GH: On Tour og Hotel Dusk i første omgang. Phantom Hourglass også kanskje før jeg drar. BTW: Alt følger vel med når du kjøper Guitar Hero: On Tour? Fra Absoluttspill f. eks? Jada, med i pakken får du adapter for å spille på DS Orginal, spillet med en egen liten guitar hero beskyttelsesboks, Guitar grip, og alt annet du trenger for å spille Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Et sspill som heter Lunar Knights er også veldig kult! Ellers Ninja Gaiden eller Zelda. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 1+ på: legespillet, mario oldschool, zelda, geass-spillet (rpget, ikke dsimet), wario ware, ff og mario kart Lenke til kommentar
Statuen Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Ace attorney spilla The world ends with you New super mario bros Mario kart Final Fantasy IV når det kommer til norge 4 sept. Advance wars er vel også litt stas har du heller ikkje Super mario 64 kan den være et godt valg Er sikkert flere men de anbefaler jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå