Gå til innhold

Spill jeg burde kjøpe til DS

Filmvenn

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker ut litt om hvilke spill jeg skal ha til den nyinnkjøpte DS`en min. Av alle ting så er Pokemon et must, men hvem burde jeg egentlig velge?

Spill jeg skal ha meg før jeg reiser:

Guitar Hero: On Tour

Pokemon Pearl eller Diamond

Liker veldig RPG-spill, strategi og sånt. Men Final Fantasy er ikke noe jeg vil kjøpe meg. Har PSP, men ga opp PSP når det kommer til spill så jeg vil gjerne ha noe tips siden jeg har vært borte fra Nintendo helt siden N64.

Edit: Legger også til at Banjo Kazooie, Dead Rising, Command & Conquer, Viva Pinata, GTA, Halo og Metal Gear Solid er favoritt spill-seriene gjennom de siste årene. Zelda er jeg gått litt lei desverre.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, du har mye å velge mellom.

Castlevania-spilla, Mario Kart, Zelda: Phantom Hourglass, Advance Wars-serien (meget bra strategi-spill), Animal Crossing (selv om det er kanskje litt for seint..? Kanskje bedre om du drar med deg noen kamerater)... The list is long! Pokemon-spilla er ikke så veldig must syns jeg.

Tetris DS er også hendig og moro.

Endret av ^Olav^
Lenke til kommentar

Mange gode spill som har blitt nevnt allerede, men her er noen til:

Osutake Ouendan 2 - Elite Beat Agents tror jeg den heter på engelsk.

Phoenix Wright serien

Trauma Center

Tetris DS

Warioware touched

Advance Wars (TBS)

Final Fantasy har flere gode, noen som liger på RTS mer enn RPG.

Lenke til kommentar
Sitter her og tenker ut litt om hvilke spill jeg skal ha til den nyinnkjøpte DS`en min. Av alle ting så er Pokemon et must, men hvem burde jeg egentlig velge?

Spill jeg skal ha meg før jeg reiser:

Guitar Hero: On Tour

Pokemon Pearl eller Diamond

Liker veldig RPG-spill, strategi og sånt. Men Final Fantasy er ikke noe jeg vil kjøpe meg. Har PSP, men ga opp PSP når det kommer til spill så jeg vil gjerne ha noe tips siden jeg har vært borte fra Nintendo helt siden N64.

Edit: Legger også til at Banjo Kazooie, Dead Rising, Command & Conquer, Viva Pinata, GTA, Halo og Metal Gear Solid er favoritt spill-seriene gjennom de siste årene. Zelda er jeg gått litt lei desverre.

Fikk akkurat Guitar Hero til DS, utrolig kult spill. Anbefales. jeg anbefaler absoluttspill.no der er det billigst og jeg fikk varen dagen etter bestilling.

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler:

Mario Kart DS (Spiller det om og om i gjen selvom lillibroren min sletter alt hele tiden:)

Advance Wars Dual Strike(Skikkelig gøy turbasert strategispill, har det selv)

Super Mario Bros( VEeeeeldig gøy, tusenvis av verdener og masse morro, har dette også :)

Guitar Hero On Tour (Har fått dårlig kritikk, men IGN og jeg er enige, det roker!!!)

Pokemon Diamond eller Pearl skal visst være gode spill, men jeg byttetmitt mot Guitar Hero.

:)

Edit: Det er bare å gå på gamer.no sin prisguide. Der finner du garantert beste pris på alle spill :)

Endret av PariusDriver
Lenke til kommentar

Da endte det opp med Pokemon Pearl, GH: On Tour og Hotel Dusk i første omgang. Phantom Hourglass også kanskje før jeg drar.

BTW: Alt følger vel med når du kjøper Guitar Hero: On Tour? Fra Absoluttspill f. eks?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Da endte det opp med Pokemon Pearl, GH: On Tour og Hotel Dusk i første omgang. Phantom Hourglass også kanskje før jeg drar.

BTW: Alt følger vel med når du kjøper Guitar Hero: On Tour? Fra Absoluttspill f. eks?

Jada, med i pakken får du adapter for å spille på DS Orginal, spillet med en egen liten guitar hero beskyttelsesboks, Guitar grip, og alt annet du trenger for å spille :)

Lenke til kommentar

Ace attorney spilla

The world ends with you

New super mario bros

Mario kart

Final Fantasy IV når det kommer til norge 4 sept.

Advance wars er vel også litt stas

har du heller ikkje Super mario 64 kan den være et godt valg

Er sikkert flere men de anbefaler jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...