vbjornevik Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Hei! Fant en gammel (les!gammel) motor i et gammelt nøst pappa hadde kjøpt. Fikk den til slutt å gå, det kjøler og alt er i "tipp topp" stand. Alt virker ihvertfall. Men jeg vet ikke hvor stor motor det er. Tror selv det er 6 HK. Noen som vet? Noen som vet når disse motorene ble laget? Vet ikke årsmodell heller. Ikke så veldig stress å finne ut egentlig, men motoren er på hytten, og akkurat nå er jeg hjemme. Takker for svar Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hei! Fant en gammel (les!gammel) motor i et gammelt nøst pappa hadde kjøpt. Fikk den til slutt å gå, det kjøler og alt er i "tipp topp" stand. Alt virker ihvertfall. Men jeg vet ikke hvor stor motor det er. Tror selv det er 6 HK. Noen som vet? Noen som vet når disse motorene ble laget? Vet ikke årsmodell heller. Ikke så veldig stress å finne ut egentlig, men motoren er på hytten, og akkurat nå er jeg hjemme. Takker for svar Sannsynlig en modell fra siste halvdel av 60 tallet. Men siden du ikke har bilder er det vanskelig å si. Disse fantes bla. i størrelse 5/6 hk noe som du her antyder. Dette var forholdvis gode motorer. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Takk for hjelp! Kom nettopp hjem fra hytten, legger innpå bilder senere i kveld. Håper du har noe mer å si da! Kan du tenke deg en pris jeg kan få for denne motoren med bensintank? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå