Gå til innhold

12"-13" bærbar med bra batteri .

Anbefalte innlegg

Hei

Har 7-8 tusen å bruke på ny bærbar. Men siden jeg ikke er så veldig oppdatert om hva som er bra osv tenkte jeg at det kom til å lønne seg å spørre her først :-)

Har lyst på noe på 12-13,3 tommer og med god batteritid. for det meste går det i nettsurfing, film og musikk. Trenger da ikke noe monster av et skjermkort eller det raskeste på markedet, men må være bra nok til at jeg skal kunne høre musikk og ha masse nettsider oppe osv på en gang. God oppløsning hadde også vært kjekt. trenger ikke mer enn 160 gig lagringsplass.

Tar gledelig imot alle forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vil jeg foreslå en MacBook. Veldig bra battari, og perfekt til bruksområdene du spør etter.

Billigste MacBooken koster 8700 kr, men jeg påstår at de 700 kr ekstra du legger til er så absolutt verdt det.

http://store.apple.com/no/browse/home/shop.../family/macbook

Ellers vil jeg absolutt be deg ta en titt på Asus sin EEE minilaptop som har en veldig god skjerm, grei prosessor til det du er ute etter og veldig bra battari.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

XP kan du vel få lagt inn på Mac. :)

Har en Lenovo X61 og XPS M1330 her. Det kan være to aktuelle.

Jeg tror M1330 vil passe best til deg av de to da X61 ikke er widescreen (men det finnes mange andre fine 12" som er det nå for tiden).

M1330 har ikke den største oppløsningen (1280x800) men fungerer helt greit syns jeg. Skjermen (LED) er veldig fin og med f.eks 9-cellers batteri og integrert skjermkort vil den nok vare en stund.

Men skal du få den til prisen du vil gi må du nok kjøpe fra utlandet (ebay) F.eks denne. Den har et skjermkort som trekker litt strøm, men er ikke så lett å finne uten på ebay. I tillegg kommer nok prisen på akkurat den til å stige litt.

Ellers får du vel kjøpt en del fine i Norge men har ikke erfaring med så mange andre i den prisklassen og størrelsen.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...