Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?

Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

• Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14

Anbefalte innlegg

Hommersåk er plassen!!!!!!!!!!!!!!

(like ved stavanger (for dere akterutseilte landkrabber))

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤SHEZZ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi kan være i Stavanger forum!!

Enormt stor hall i stavanger.

Der er det plass til masse folk.

Ligger vegg i vegg med et hotell (for de som er litt kresne når det gjeller soveplass).

Ellers er det ikke langt fra sentrum.

Lenke til kommentar

Ser at det er flere østlendinger som klager over at det er altfor langt for dem å reise til Stavanger. Pingler.

Jeg bor noen mil sør for Bodø, og jeg kunne tenkt meg at det var i f.eks. Trondheim. Midt i landet. Eller at det ble delt opp i flere regioner, f.eks. østlandet, vestlandet, midt-norge og nord-norge. De fire LANene hadde jo uansett blitt store.

Lenke til kommentar
Ser at det er flere østlendinger som klager over at det er altfor langt for dem å reise til Stavanger. Pingler.

Jeg bor noen mil sør for Bodø, og jeg kunne tenkt meg at det var i f.eks. Trondheim. Midt i landet. Eller at det ble delt opp i flere regioner, f.eks. østlandet, vestlandet, midt-norge og nord-norge. De fire LANene hadde jo uansett blitt store.

Jeg tviler på at noen fra hardware.no orker å dra til nord-norge for å arrangere LAN. I såfall så må yummy (fra ok.no) være med å arrangere det.

Men som jeg har skrevet før: Tenk på oss fra Nord-Norge også!

Lenke til kommentar

Jeg er for Stavanger og aldersgrense.

Det eneste som er dumt med aldersgrense er at jeg ikke kommer inn.

Positiv til: Røykforbud, Alkoholforbud, CSforbud,WINDOWSFORBUD, 14tissforbud(bortsett fra att jeg er en sjøl :wink:).

Stavanger: Jeg er litt egoist. Ikke langt unna.

Men jeg kan nok ikke komme uansett.. Trukke de overordnede(les: foreldre) hadde godtatt det, dessuten hadde jeg ikke komt igjennom alderskontrollen

Lenke til kommentar
Altså, hvis det skal holdes LAN så burde det i allefall holdes, slik at folk fra både nord-norge og sør-norge kan delta.

Hvis det er snakk om en realitet at LAN'et skal arrangeres i Kristiansand eller Oslo, så syns jeg rett og slett det er trist. Med det så utelukker dere så og si ALLE nord for polar-sirkelen for deltagelse. Er dere klar over hvor dyrt det er å bare fly fra tromsø til Oslo?

Hvis det skal arrangeres et LAN så ville jeg absolutt ha sattset på Trondheim. Hvis det bestemmes annet så syns jeg det er ekstremt synd.

For å arrangere LAN'et så langt sør så utelukker dere folk fra den nordlige delen av landet totalt. Jeg og sikkert MANGE andre har ikke råd til å spandere over 4000Kr på flybilett eller togbilett på bare å komme seg på Hardware.no LAN.

Hvis det skal arrangeres flere LAN, så få noe rimelig jevnt fordeling av hvor i landet det er snakk om, for slik det ser ut nå, så ser det ut som at dere der nede i sør har lyst på LAN. Og anngående crewet og reising: Ville det kanskje ikke være en fordel å ha crew-medlemmer som er på de plassene som skal arrangeres så slipper dere masse reising fram og tilbake?

Ecthelion

Hør, Hør..

Lenke til kommentar

Har ingenting med pingle å gjøre i det hele tatt....

Hvis 80% av folkene på forumet som har tenkt seg på LAN kommer ifra SørNorge, mens 20% kommer ifra NordNorge så sier det seg selv at man ikke kan ta stort hensyn til NordNorge. Er "stillingen" omvendt så må selvfølgelig deltagerne fra SørNorge dra nordover..... :)

That's life ! :smile:

Lenke til kommentar

Vi har nå sittet i lang debatt og har kommet til stavanger som lan nr1. Ikke frykt da vi planlegger flere trolig etter hverandre på andre plasser i norge!

Her er infoen for nå:

Hvor : Stavanger Når : juni/juli Antall folk : max 500 ? Nettverk : 10/100 Mbit Internett : ukjent fastlinje

Er det noen som har ønsker eller forslag på haller elns som kunne passe legg inn en post eller send meg en mail. Har dere tilfeldigvis oversikt over leiepriser ønsker jeg også å motta dette.

Lenke til kommentar
Vi har nå sittet i lang debatt og har kommet til stavanger som lan nr1. Ikke frykt da vi planlegger flere trolig etter hverandre på andre plasser i norge!

Her er infoen for nå:

Hvor : Stavanger Når : juni/juli Antall folk : max 500 ? Nettverk : 10/100 Mbit Internett : ukjent fastlinje

Er det noen som har ønsker eller forslag på haller elns som kunne passe legg inn en post eller send meg en mail. Har dere tilfeldigvis oversikt over leiepriser ønsker jeg også å motta dette.

Yess :woot::woot::woot: Da kommer jeg.

Lenke til kommentar

hva med å prøve noe nytt : sette opp små lan i f.eks stavanger, oslo, trondheim +++ og sette opp vpn mellom disse ?? ha scene med kamera hver plass som sender til de andre plassene. dette ville medføre mindre reisekostnader (da kan de pengene brukes til høyere pris på inngangsbilett). da hadde det kostet mindre med leie av haller (det er gannske billig å leie skoler - ha lan i gymsal.... eller blir det for far out ? kan være at NGT eller telenor kunne være villige til å sette opp linjene for dette for en rimelig penge for å prøve det ut ??

Lenke til kommentar

.

For all del, IKKE juli! Hvem orker å sitte inne i en hall med 499 andre mindre-pene og flatbrøsta folk når du kan være ute på et svaberg med jenter i bikini og og kose deg med en kald pils?

IMO bør lanet legges til første helg alle som går på skole har ferie. Da kan også de som jobber være der en stund. Greit om man utvider litt også slik at det varer i 4 dager eller noe. Er lanet for kort så blir det mindre fristende å kjøre.

og, casemodcompo er must :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...