Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?

Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

• Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hmmm, det må være noe litt originalt inne i bildet så det slår an.  tør jeg foreslå... alkolan  :lol:

Ikke at det blir aktuelt med alkohol, men skulle det blitt tillatt alkohol måtte vi etter norsk lov hatt 18/21 års grense, og det bil dere vel ikke? ;)

18 års grense sa du sa du? Greit for meg!

you got my vote!

gjør ikke meg noe heller nei...

Lenke til kommentar
Nå må dere huske på det trolig skal arrangeres flere lan. En av grunnene Stavanger ligger høyt på ihvertfall min liste er fordi en stor del av crewet kjenner stavanger, og kan lett komme seg der. Tenk da. Skal jeg fly fram og tilbake fra sandefjord en haug ganger for å sette opp et lan? Det har jeg nok ikke råd til nei. Men for all del, dette blir en vurderingssak til crewet.

.

Hvorfor setter dere opp en poll når dere allerede har bestemt dere?

Lenke til kommentar

Burde ta den plassen hvor det er enklest og få det til,

parkering (gratis parkering)

overnattings muligheter (alle liker ikke og sove på et betong gulv.)

Internett (alle kids liker _høy_ internett tilkobling.)

Ja, det var det.

Lenke til kommentar

Hvorfor setter dere opp en poll når dere allerede har bestemt dere?

Har ikke bestemt oss enda nei. Er flere medlemmer av crew og alle kan ha forskjellige meninger. Selvfølgelig tar vi resultatene har til ettertanke når vi planlegger så frykt ikke Anders ;)

Lenke til kommentar
Stavanger er ikke akkurat noe sentralt med tanke på transport. Ikke Kristiansand heller, men det er _mye_ bedre tross alt.

Både Kristiansand og Stavanger kommer du til både med tog, bil, buss og fly, hvilke andre transportmidler hadde du tenkt deg? (Du kan selvfølgelig også gå, sykle, kjøre moped, rulleskøyter, rulleski, rullebrett eller ta båt, kajakk, kano etc.) ;)

Ta en titt på vei- og tognettet så skjønner du kanskje hva jeg snakker om. Kommer man fra nord eller øst er det et ikke akkurat snakk om noen "snarveier" til Stavanger. Ser du f.eks. på jernabanenettet i Norge vil du se at "alle veier fører til Oslo", Skal man ta toget fra f.eks. Trondheim må man ta toget til Oslo først for deretter å vestover. Noe av det samme med veinettet egentlig. Derfor er ikke Stavanger sentralt med tanke på transport. Ja, jeg skjønner at det er mulig å komme seg til Stavanger med et uttall forskjellige transportmidler, men det hjelper ikke på det faktum at Stavanger er en "avkrok".

Lenke til kommentar
Hvis vi fjerner Alkohol, røyk og CS så har vi et fint utgangspunkt for et fint lan :)

For min del kan CS fjernes, men det tror jeg ikke er noe direkte rettferdig :p

Hva skal du gjøre på LAN dersom du ikke kan spille CS?

Det er jo det eneste som er vits å gjøre.

IRC? <- Tåpelig.

Laste fra nettet <- Gidde det når 90% har fetere linje hjemme.

Laste fra naboen <- Jeg har allerede CS, så det er ikke mer jeg gidder å laste.

CS? <- Yeah! 120 timer nonstop CS !

Sku vi hatt et lan, sku vi hatt det i Haugesund...  :D
Stemmer. Vi kan garantert låne Kolnes grendahus gratis (50*30meter) Der er det plass til ca 150 stk. Og moderatorene kan få sengeplass i kjelleren min 200 meter unna. Og ja, det er plass til golfen din. Det er også kjøkken og garderober med dusj. Det er også fullsize gress fotballbane + kunstgressbane.

Dersom dette blir i sommerferien i Stavanger tar jeg kansje også turen (dersom det blir organisert CS, og folk som spiller), men kan dere ha headset only? Det eneste som er verre enn Quakere som roper "gull" er drittfolk som har med seg høytalere.

Lenke til kommentar

Altså, hvis det skal holdes LAN så burde det i allefall holdes, slik at folk fra både nord-norge og sør-norge kan delta.

Hvis det er snakk om en realitet at LAN'et skal arrangeres i Kristiansand eller Oslo, så syns jeg rett og slett det er trist. Med det så utelukker dere så og si ALLE nord for polar-sirkelen for deltagelse. Er dere klar over hvor dyrt det er å bare fly fra tromsø til Oslo?

Hvis det skal arrangeres et LAN så ville jeg absolutt ha sattset på Trondheim. Hvis det bestemmes annet så syns jeg det er ekstremt synd.

For å arrangere LAN'et så langt sør så utelukker dere folk fra den nordlige delen av landet totalt. Jeg og sikkert MANGE andre har ikke råd til å spandere over 4000Kr på flybilett eller togbilett på bare å komme seg på Hardware.no LAN.

Nå må dere huske på det trolig skal arrangeres flere lan. En av grunnene Stavanger ligger høyt på ihvertfall min liste er fordi en stor del av crewet kjenner stavanger, og kan lett komme seg der. Tenk da. Skal jeg fly fram og tilbake fra sandefjord en haug ganger for å sette opp et lan? Det har jeg nok ikke råd til nei. Men for all del, dette blir en vurderingssak til crewet.  

.

Hvis det skal arrangeres flere LAN, så få noe rimelig jevnt fordeling av hvor i landet det er snakk om, for slik det ser ut nå, så ser det ut som at dere der nede i sør har lyst på LAN. Og anngående crewet og reising: Ville det kanskje ikke være en fordel å ha crew-medlemmer som er på de plassene som skal arrangeres så slipper dere masse reising fram og tilbake?

Ecthelion

Lenke til kommentar

IRC? <- Tåpelig.

For å oppklare en økende redsel for CS skal fjernes så var det en dårlig spøk fra min side :p

Lenke til kommentar

Bra tiltak dette her. Har aldri vært på noe større LAN-party, eneste sammen med 7-8 kompiser, men ett HW.NO LAN hadde kanskje vært tingen. Greit foe meg om første blir i Stavanger (Har ikke lest hele tråden så jeg kommer bare med mine pers. meninger, vet ikke hva folk har disk. her), men etter å ha fått litt erfaringer kan det vel kanskje arrangeres ett som er delt i 3-4 seksjoner. Altså ett i hver lands del koblet sammen. Sikkert haugvis av folk her inne som hadde hjulpet til med å skaffe det som trengs og sette det opp. Så hadde det vært mulig for flere å delta under den samme paraplyen, selv om ikke alle hadde vært samlet på samme lokasjon.

Lenke til kommentar

Veien til et bedere lan = Sentralt med fly tog etc, da er oslo fint, selv bor jeg 1.5 time unna men tenker på alle andre. Cs er det jo bare sette oppe t forbud mot. er jo kun 14isser som spiller det. Jeg personlig hater all skrikinga som disse folkene driver med. vær gang de taper slår de og bråker. 18års grense? nja. cs forbud så er ikke 18års grense nødvendig. men hadde jo vært greit fordet

Lenke til kommentar

IRC? <- Tåpelig.

For å oppklare en økende redsel for CS skal fjernes så var det en dårlig spøk fra min side :p

Nei, ingen spøk please. Jeg skal love deg at roen blir bedere uten cs med alle 14issene som hyler

Lenke til kommentar
Sandefjord a? det bor noen fra forumet der og, selv bor jeg i skien da...

*rødmer* jeg liker at du tenker så mye på meg :)

...

men seriøst .... oslo er vel best for alle ... eller litt lenger sør ...

WTF..er du fra Sandefjord ? :woot:

Hadde vært kult med et treff i Vestfold da (Tønsberg eller Sandefjord) :smile:

Lenke til kommentar
vi kan og informere om at vi planlegger flere lan hvis det første blir en suksess og for øyeblikket har vi vurdert Stavanger for Nr 1 :wink:

men som sagt: blir det bra kommer det flere andre plasser og. :yes:

Update :

Oi, tok for mye i quoten!

Good, Good :D

Da får vi kanskje et skikkelig LAN å dra på i Stavanger igjen.

WarpCrew har vært temmelig slakke med WarpZone de siste gangene spør du meg.. Dårlige greier... :evil:

Lenke til kommentar
Du må da for faen ikke banne i kirken.

Cs er det jo bare sette oppe t forbud mot. er jo kun 14isser som spiller det. Jeg personlig hater all skrikinga som disse folkene driver med. vær gang de taper slår de og bråker. 18års grense? nja. cs forbud så er ikke 18års grense nødvendig. men hadde jo vært greit fordet

Jaja....sakligen. Sette opp forbud mot linux og da, fordi det er det bare drittunger som bruker.

Nei, ingen spøk please. Jeg skal love deg at roen blir bedere uten cs med alle 14issene som hyler

Roen blir mye bedere uten mora di der også.

[/defensive mode]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...