Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?


Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

  1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

    • Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14


Anbefalte innlegg

Skal det ikke være i en av storbyene kan det jo likegodt være øst for Oslo som vest. Bor en del folk i Akershus og Østfold også, og det _er_ langt til Stavanger for mange som bor i sør-norge også. Man må liksom via Oslo og langs halve norskekysten (ok, overdrivelse), Stavanger er ikke akkurat noe sentralt med tanke på transport. Ikke Kristiansand heller, men det er _mye_ bedre tross alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå må dere huske på det trolig skal arrangeres flere lan. En av grunnene Stavanger ligger høyt på ihvertfall min liste er fordi en stor del av crewet kjenner stavanger, og kan lett komme seg der. Tenk da. Skal jeg fly fram og tilbake fra sandefjord en haug ganger for å sette opp et lan? Det har jeg nok ikke råd til nei. Men for all del, dette blir en vurderingssak til crewet.

 

Første lan kan bli vellykket om vi får arrangert det skikkelig.

Lenke til kommentar

Jeg forestiller meg at et LAN ombord på ei Hurtigrute kunne ha vært kult. (Ei sånn stor ny flott ei.)

 

Uansett. Man må akseptere at NOEN av brukerne her ikke kan komme seg på LAN'et, uansett hvor det blir. Og så får man bare prøve å ha store, gode LAN på litt varierte steder. Om det første LAN'et blir vellykket, sånn som i tusen (eller fler) deltagere, godt opplegg og sånt, så kan man vel mekke nye og enda større LAN rundtomkring? Men ikke så ofte, da.

 

Ser for meg et LAN sørpå, så et nordpå (f.eks. Tromsø eller Narvik), og så et midt på, (Trøndelag), og sånt. I løpet av et års tid, eller to.

Lenke til kommentar

jeg bare husker når jeg va liten dritunge så syntes det va ganske teit at jeg ikke fikk gå på kino med kameratene mine bare fordi jeg var født noen måneder seinere.

aldersgrense er jo en fin ting, men da er det bedre at det er grense for at du skal være født ett vist år. er vel kanskje ikke så mange klassekamerater her, men det er jo alltid noen, og da er det ganske teit når bare han ene får bli med.

 

vist det skulle bli no aldersgrense da :yes:

Lenke til kommentar
Nå må dere huske på det trolig skal arrangeres flere lan. En av grunnene Stavanger ligger høyt på ihvertfall min liste er fordi en stor del av crewet kjenner stavanger, og kan lett komme seg der. Tenk da. Skal jeg fly fram og tilbake fra sandefjord en haug ganger for å sette opp et lan? Det har jeg nok ikke råd til nei. Men for all del, dette blir en vurderingssak til crewet.

 

Første lan kan bli vellykket om vi får arrangert det skikkelig.

 

Greit nok at dere må arrangere skikkelig, men det blir vel ikke videre vellykket om det blir lite folk fordi dere absolutt skal arrangere i Stavanger heller da!?

(jeg har fått med meg at en del mennesker her syns Stavanger er fint...men det er en god del som _ikke_ syns det også..)

Dere får prøve å utvide crewet litt da, om det ikke blir Stavanger..kan jo også hende det blir lettere når en by er bestemt :)

 

Ønsker dere lykke til jeg :smile:

 

molly

Lenke til kommentar

Berre så det er sagt, Hurtigruten snur i Bergen og Kirkenes, og har alltid gjort det.

Er den innom noen steder lenger sør er det fordi det er charter-turer eller lignende.

 

Ellers så hadde Ålesund vert en fin plass å holde lanet.

Sånn omtrent midt i landet og en fin storhall med plass til sikkert 1000-1500 stykker.

 

JHOS

Lenke til kommentar
Stavanger er ikke akkurat noe sentralt med tanke på transport. Ikke Kristiansand heller, men det er _mye_ bedre tross alt.

 

Både Kristiansand og Stavanger kommer du til både med tog, bil, buss og fly, hvilke andre transportmidler hadde du tenkt deg? (Du kan selvfølgelig også gå, sykle, kjøre moped, rulleskøyter, rulleski, rullebrett eller ta båt, kajakk, kano etc.) ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...