Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?

Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

• Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stavanger er en fine plass...

I stavanger kan vi ha lan på hockey banen i SIDDIS hallen, slik at vi bare kan legge kabinettene mot isen. Aner ikke hvor mange det er plass til.  

Ellers er det jo warpzone lokalene da. plass til 600

Enig der....

Hvis det ikke blir stavanger er jo også Kristiansand en fine by...

Lenke til kommentar
Ja, men det bor nå flest folk på sørlandet, og jeg er ikke så ekstremt rik at det gjør noe. Har ikke råd til å bruke oppimot 1000kr. på en langhelg.

Nå synes jeg du rett og slett er litt egoistisk!

Du synes å kjøre 10 timer er mye, ja hva med meg og andre enda lengre nord som må kjøre 24 timer i strekk hvis ikke 2 dager bare for å komme ned til Oslo. For å så legge til et par blåe i bensin. Skulle jeg tatt fly så hadde det kostet meg hvertfall 4k fordi billig billettene har en stygg uvane for å aldri være tilgjengelig når jeg absolutt trenger dem.

Tog drar ikke fra lenger nord enn Narvik og det hadde blitt utrolig tungvint..

Hurtigruta, meg bekjent går ikke fra Tromsø til Oslo(er ikke oppdatert på den fronten riktignok) og hvis den gjør det så koster det nok mye.

Og som du sa, du har ikke råd til å bruke 1000kr på en langhelg. Ja jeg har ikke råd til å bruke 5000kr!

Nå tok jeg kraftig i, men det var bare for å fortelle at det dere(noen) kaller langt er ikke mer en syting i forhold til hva enkelte må gjennom.

Lenke til kommentar
Vi i Hardware.no har nå startet planleggingen av et eventuelt LAN et sted i Norge, og trenger lesernes meinger om synspunkter om dette.  

Kan egentlig ikke se hva som gjør et lan i regi av Hardware.no til noe spesielt. Om LANet blir i nærheten av meg så er det klart jeg reiser, men å reise i 5 timer eller mer? Nei. Størrelsen på LANet blir vel gjerne 100-200 folk, ikke noe å hoppe i taket for akkurat.

Er derfor TG er så greit, det er stort nok til at du orker flerfoldige timer i bil og det er på et meget bra tidspunkt.

I Stavanger er partyet dømt til å misslykkes da ingen fra østlandet orker å reise så langt. Se hvordan det gikk med TG i Stavanger.

Lenke til kommentar

I Stavanger er partyet dømt til å misslykkes da ingen fra østlandet orker å reise så langt. Se hvordan det gikk med TG i Stavanger.

Ja!

Dere burde legge det sånn midt i mellom, slik at folk orker å komme .. f.eks KRISTIANSAND :)

Lenke til kommentar
men .. tenk på allyse & co som må kjøre i mange timer helt fra Stavanger da :-S

Bah!! uansett hvor man velger å ha lanet så må jo noen kjøre en lang vei. Det er ikke til å unngå. Sandefjord eller Kristiansand høres bra ut!

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at man endrer pollen til områder isteden for byer, for meg er det akkurat det samme om det er i kristiansand eller tønsberg, begge deler er like langt unna. Når man har funnet ut av området kan man smelle opp en poll over 4-5 byer i det området.

Hvis pollen hadde vært avgjørende, da.

Lenke til kommentar
foreslår at det ligger i oslo eller rundt der en plass...

1 mbit linje :woot:

3 dager...

litt av hvert

:yes:

+aldersgrense

1millibit-linje?

regner med du mente 1Mb (megabit) linje, men det er kanskje i det minste laget det og kanskje? hrm...

Jeg synes vi skal innføre totalforbud mot p2p.. og stenge portene til kazaa, winmx osv.

enig i aldersgrense. hvis det blir før høsten synes jeg vi skal ha aldersgrense på 16 år.

totalforbud mot cs :woot:

Totalforbud mot p2p og CS.... :lol:

Det hørtes ut som et festlig LAN du..... Da må jeg skal skynde meg å installere mIRC. 3 ganger kanskje så jeg kan chatte ræva av meg. :shrug:

.exe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...