Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Er det interesse for et Hardware.no LAN ?

Hvor mener du det første lanet bør avholdes?  

8 stemmer

1. 1. Hvor mener du det første lanet bør avholdes?

• Stavanger
      47
    • Kristiansand
      16
    • Bergen
      34
    • Oslo
      104
    • Trondheim
      50
    • Tønsberg
      18
    • Lillehammer
      18
    • Annen plass
      41
    • Sandefjord
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det blir galt å holde 16 års grense i så fall må det gå grense ved 1987 slik at de som er 16/blir hvert øyeblikk får komme for man er like langt mentalt utvilka som regel ved +-16 som de vennene dine rundt deg på samme alder

den er notert i huskeblokken vår :wink:

Lenke til kommentar
hmmm, det må være noe litt originalt inne i bildet så det slår an.  tør jeg foreslå... alkolan  :lol:

orginalt?, vi tar flyet til Jamaica (vi har med oss pcene) og har lan i bungalow'ene på stranda

Jamaica?! Er du steike meg kliiiin gæ´ærn i nøtta? Det er jo varmt der nede og da må jo "gutta" underklokke maskinene deres. NEI fysj og fy, det er jo en grunn til at vi bor i kalde Norge! :lol:

Lenke til kommentar

Stavanger er jo en ganske bra by for lan. Da vi kan se litt på at Stavanger ligger midt i mellom Bergen og Kristiansand. Dermed vil det ikke være vanskeligheter for fol fra de to byene å komme. Er lan'et i f.eks Oslo vil det være vanskelig for både Berggensere og Stavangerfolk å komme helt til Oslo for å gå på et lan som man aldri vet hvordan vil være.

Men.. Så er det jo ganske mange folk i Oslo-området, men hvorfor skal de få alt. Det er da masser av datainteresse på andre siden av landet. Oslo har TG og OsloLan. Hva har vi her på denne siden som kan måle seg med de?!

Lenke til kommentar
hmmm, det må være noe litt originalt inne i bildet så det slår an.  tør jeg foreslå... alkolan  :lol:

Ikke at det blir aktuelt med alkohol, men skulle det blitt tillatt alkohol måtte vi etter norsk lov hatt 18/21 års grense, og det vil dere vel ikke? ;)

Lenke til kommentar

Ikke at det blir aktuelt med alkohol, men skulle det blitt tillatt alkohol måtte vi etter norsk lov hatt 18/21 års grense, og det bil dere vel ikke? ;)

18 års grense sa du sa du? Greit for meg!

Lenke til kommentar
Sett voten ut på hw.no siden i morgen. jeg vill stemme Sandefjord. voten ble forandre etter jeg stemte.

Blir nok ikke aktuelt da dette er bare en poll for å få en oversikt. Det er ikke gitt den byen med mest stemmer "vinner" lanet.

Lenke til kommentar
Jeg synes lanet burde være i sommeren.

Off varmt :p

Hadde vært ganske gøy med hw.no LAN ja  

Desverre har jeg ikke tid/penger til å reise utenfor min hjemby (Stavanger). Så om dere hadde holdt det i stavanger så hadde det vært ypperlig

Stavanger er ypperlig til LAN ja, helt enig med deg der :). Stemte Stavanger gjorde jeg også.

--

Skulle det stå mellom flest stemmer fra Stavanger og Oslo, altså ganske likt, ville det kanskje være mest rettferdig å arrangere det på sørlandet en plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...