Enceladus Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Kan man kjøre over folk i multiplayer på carmageddon 2? Og er det datastyrte motstandere med? Isåfall hadde det vært dødsbra om det var Endret 19. juli 2008 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Aluminence Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Spiller folk det spillet enda? Visste ikke at det var multiplayer engang... Savner de spillene, tror jeg må skaffe meg carmageddon 2 igjen, det var det beste av de. Synd det gikk dårlig med utviklerene, de holdt jo på med carmageddon 4. Håper noen gir ut lignende spill, var jo helt rått! Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Gikk de ikke bort fra folk i nr. 2? Mener det ble zombier og annet tull. Eneren var kul da Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg har problmer med å finne 2.0 patchen og den fixen som gjør at jeg kan spille på xp Tja jeg vet sannelig ikke om det er zombier eller mennesker? Er en sensurert versjon med Aliens ihvertfall Lenke til kommentar
Aluminence Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nei, no fikk jeg lyst å prøve det igjen! Eneste som var ultrafett i TDR 2000 var den koden som gjorde at bilen lettet, og hjulene gikk inn som bilen i tilbake til fremtiden filmene... Jaja, ser PC-world selger det til 40$, litt vel mye for et 10 år gammelt spill. Noen billigere, eventuelt gratis? Lenke til kommentar
anotherzen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 carma1 var beste synes jeg personlig, i carma2 så kunne man vel ikke velge bil selv i multiplayer, eller noe slikt tøv. carma3 var det vel bare zombier. Herlige spill alle sammen tho fox and hounds, the bomb og alle de herlige multiplayer modene, ahh good times. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 carma1 var beste synes jeg personlig, i carma2 så kunne man vel ikke velge bil selv i multiplayer, eller noe slikt tøv. Det stemmer ikke, du kan velge din bil i C2. Carmageddon 2 er konge i multiplayer! Lenge siden jeg har spilt det men mener du kunne kjøre over folk også i multiplayer. Jeg synes forresten Carma2 er best i serien. Det første var ikke fullstendig i 3D og hadde fremdeles "sprites", noe som er en uting for denne type spill... mens i Carma 2 kunne du fjerne enkelte kroppsdeler med å sikte riktig, og fysikken var imponerende. Carma 3 for sin del suger voldsomt først og fremst pga. idiotiske baner og tidsbegrensning. Gleder meg til en eventuell oppfølger... Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 C2 var utvilsomt best i serien ja. Var godt forut sin tid vil jeg si. Men jeg tror ikke et nytt carma spill ville slått så godt ann i dag. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 C2 var utvilsomt best i serien ja. Var godt forut sin tid vil jeg si. Men jeg tror ikke et nytt carma spill ville slått så godt ann i dag. Den hadde fått MYE kritikk, ja... Og sannsynligvis blitt forbudt ca. overalt. GTA 4 i forhold er et barnevennlig spill :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå