Querke Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Heisann! Skulle ha LAN idag og ¨måtte ommråkere litt strømledninger og ditt og datt (jeg påpeker at datan min + skjerm og høytalere ++++ har stått på i samme støpselet i over et år) og når jeg slo på strømforsyninga så gikk sikriknga... har tatt ut nesten alt i av strøm ledninger i etasjen jeg har datan i, og satt strømforsyning ledningen min i AKKURAT samma støpsel som den har stått i i over et år nå. men ingenting gikk. så det må være strømforsyninga mi som plutselig "klikka" etter jeg tok ut ledninga til strømforsyninga. Er det noe jeg kan gjøre? (har ikke lyst til å sende inn datan til rep. eller kjøpe ny strømforsyning siden jeg har et LAN party hjemme til meg akkurat nå) Strømforsyning = http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=339156 (har deler som geforce 8800 2gb ram og cpu med 3ghz..) Står kommentarer på dette produktet at mange har samma problemet. så løsningen er kansje en ny strømforsyning? Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Høres ut som dette enten må repareres eller byttes ut. Virker som om noe har kortsluttet inni strømforsyninga. Hvis du har en annen strømforsyning du kan prøve med er det jo lett å finne ut. Siden du har LAN er det vel ikke et stort problem å få låne en heller. Lenke til kommentar
Querke Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Hvis du har en annen strømforsyning du kan prøve med er det jo lett å finne ut. Siden du har LAN er det vel ikke et stort problem å få låne en heller. Men den gamle klarer ikke å drive skjermkortet, og de andre på lanet må vel ha strømforsyninge deres selv :L men må vel kjøpe meg en ny en. btw siden jeg kjøpte den på komplett og jeg har ikke kasta maskinen i bakken liksom, skal jeg ikke få en ny en da? siden det var jo deres sitt produkt som ble ødelagt av å ta ut en kontakt(husk jeg slo av power knappen på strømforsyninga) -.- Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tja, du har garanti på ting du kjøper, så det er jo klart du skal ha en ny en. Lenke til kommentar
Querke Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Tja, du har garanti på ting du kjøper, så det er jo klart du skal ha en ny en. Agree så jæævli! Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 Er vel fem års reklamasjonsrett på slikt så det bør du kunne ja, bare ikke gi deg når de sier at du ikke får en ny fordi garantien har gått ut. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 ... har tatt ut nesten alt i av strøm ledninger i etasjen jeg har datan i, og satt strømforsyning ledningen min i AKKURAT samma støpsel som den har stått i i over et år nå. men ingenting gikk. Kan være at den kursen du har koblet PCen til var overbelastet før du koblet alle andre ting som trekker strøm i etasjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå