Sekai-ichi Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 så de stenger alle topicene mine selv om de er 100% seriøse=Þ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Det er fordi de ikke virker spesielt seriøse Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Kan ikke du stikke å grave deg ned ett sted? Blir så lei av slike som deg. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 så de stenger alle topicene mine selv om de er 100% seriøse=Þ Nei, de er ikke 100% seriøse. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Ved å se kjappt igjennom trådene du har startet og som har blitt stengt så har jeg følgende råd å komme med: * Bruk topic som beskriver innholdet i tråden * Bruk norsk (ikke l337 eller sms-sk) * Ikke kom med en påstand uten å ha noe å referere til med mindre det er en mening du yttrer. * Oppfør deg som om du er mer enn 13 år. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 vil ikke kalt det trolling, men mange av trådene du har starta er dårlig skrevet... Hvis du begynte å snakke norsk og ikke såånfjortis-språk, så ville folk tatt deg mer seriøst. Also, ikke vær så jævlig fanboy av ps3. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Dessuten oppfordrer ikke mange av trådene dine til diskusjon, de er bare en meningsytring. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Hva med å begynne å nerde på 4chan eller noe i stedet? Der kunne du sikkert blitt moderator. Jeg har lest noen av trådene dine, og de er som regel useriøse, provoserende eller abnormt subjektive. Før du klager mer på at trådene dine blir stengt tror jeg du skal ta og sjekke ut netikketen og div. retningslinjer for underforumene. Det du gjør nå er rett å slett å klage på at reglene overholdes og at forumet blir forsøkt renset for tullball. Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Så slutter vi å slenge med leppa til folk vi ikke liker. Det er greit å si fra om at noen ikke oppfører seg, men det er ikke greit å synke med på same nivå. Tråden stenges så vi slipper noe mer drittslenging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg