iNtensimilla Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) Hei. Jeg tenkte jeg skulle lage en tråd hvor jeg samler sammen alle de offisielle Xbox 360 konsollene som Microsoft har/skal gi ut. Så hvis dere vet om noen jeg ikke vet om, så tips meg gjerne om det, så legger jeg det til sammen med de andre Core/Arcade: Kjennetegn: Hvit spill-skuff, og ingen harddisk. Premium/Pro: Kjennetegn: Blank sølv spill-skuff, 20GB harddisk. Elite: Kjennetegn: Sort, 120GB harddisk. Halo 3 Edition: Kjennetegn: Grønn med Halo 3 detaljer, 20GB harddisk. Simpsons Edition: Kjennetegn: Gul med Simpsons detaljer, kun 100 som skal bli produsert. Gears of War 2 Edition: Mangler bilde. Jeg har bare sett kontrollen på en GeOW2 konferanse, og har blitt fortalt at det skal komme en rød konsoll. Noen som har bilder? Kjennetegn: Rød og sort. Bilder av Gears of War 2, Terminator, DC Comics og Watchmen utgaver: Info: Ukjent Endret 27. juli 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 Gears konsollen skal ikke komme som SKU slik Pro/elite/halo3 er ikke Simpsons heller. Gears konsollen var det bare ca 20 stk som blir lagd. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 19. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2008 Gears konsollen skal ikke komme som SKU slik Pro/elite/halo3 er ikke Simpsons heller.Gears konsollen var det bare ca 20 stk som blir lagd. Oh, det var synd da. Noen som har bilder uansett? Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Du burde kanskje skille mellom Core og Arcade. -Core kom uten minnekort og hadde håndkontroll med kabel. -Arcade kommer med minnekort og trådløs håndkontroll. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 er vell egentli utsene han legger vekt på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er ikke noen konsoll som heter Core lenger. Uansett blir dette en rimelig forvirrende tråd. Folk ender opp med å tro ditt og datt om alt og ingenting. Ingen av de [insert game here] konsollene er i salg uansett. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har sett ett glimt av Gears konsollen, var på en video med CliffyB elns som snakka om online delen til Gears2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Er ikke noen konsoll som heter Core lenger. Uansett blir dette en rimelig forvirrende tråd. Folk ender opp med å tro ditt og datt om alt og ingenting. Ingen av de [insert game here] konsollene er i salg uansett. Jo, sett halokonsollen flere steder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Halo konsollen er en offisiell SKU som blir solgt sammen med de andre SKUene Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Er ikke noen konsoll som heter Core lenger. Uansett blir dette en rimelig forvirrende tråd. Folk ender opp med å tro ditt og datt om alt og ingenting. Ingen av de [insert game here] konsollene er i salg uansett. Nei, ikke Premium heller. Men de het det før, og det er mange som kjenner de igjen ved de navnene. Forvirrende? Dette er en tråd for å samle sammen alle de offisielle konsollene som er/har/skal bli produsert, ikke for alle de man finner på Elkjøp osv. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Finnes også en del klistremerker man kan ta over konsollen. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Mener du Faceplates? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2008 Finnes også en del klistremerker man kan ta over konsollen. Jepp, men det er ikke det denne tråden handler om. Heller ikke custom lagde kabinetter som dette: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg lagde denne tråden for å samle sammen alle offisielle Xbox 360 utgavene, for det er det jeg syns er interessant. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg lagde denne tråden for å samle sammen alle offisielle Xbox 360 utgavene, for det er det jeg syns er interessant. Det er jeg enig i at er interessant. Men det blir en enda bedre tråd hvis du klarer å samle mer fakta om de forskjelligen utgavene. Eks. Når ble HDMi itrodusert på Premium konsollene (produskjonsdato og LOT nummer), forskjellene mellom Core og Arcade osv. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 faen så stygg den simpsonsversjonen er. hehe.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Den Simpsons kontrollen trur jeg man blir fort svett av. Blir svett på henda bare jeg ser på plastikken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Her ser du Gears konsollen godt http://www.gametrailers.com/gametrailerstv...?ep=27&ch=1 ca 05:40 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Watchmen, Terminator, DC Comics og Gears of War 2 360-er: http://gizmodo.com/5029656/comiccon-warner...erheating-sense Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå