voxra Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Jeg kikker på kabinett rundt tusenlappen, ser jeg kan få Sky Hawk PSR4638 Miditower og Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan for til sammen 900,- hos Komplett. Chieftec kabinettet jeg ser på, som har inkludert strømforsyning, koster 905,- Jeg liker bedre designen på Sky Hawk sitt kabinett, men det er ca 10cm mindre i høyden. Jeg skal ikke ha all verden inni der, skjermkort, harddisk og brenner i tillegg til hovedkortet selvsagt. Q-Tec har oppgitt støynivået til PSU'en til <33 dB, men jeg aner jo ikke hva den innebygde til Chiftec lager av støy. Chiftec sitt har også en slags grill på fronten, ser litt kronglete ut om en bruker brenneren mye? Vil helst handle hos komplett, Randi A. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 den som er i chieftec kabinettet er utmerket, mye bedre enn den q-tec dritten. Fronten på CHieftec er egentlig en dør så ikke no problem der, selv om jeg er enig i at Sky Hawk er penere. Så Sky Hawk med en ordentlig Enermax strømforsyning er det beste vil jeg si, rent bortsett fra at Chieftec er altfor enkele å jobbe med da, hvis du er mye inni kabinettet å tuller da Lenke til kommentar
voxra Skrevet 17. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2003 Takk for rådet. Bestilte Sky Hawk PSR4638 Miditower og Enermax Strømforsyning ATX 350W (P-4) Silent Series for P4/AMD. Jeg gjør som jeg får beskjed om. Randi A. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 heh funker det å gi deg beskjed om å kjøpe ting og sende dem til meg også da? Lenke til kommentar
hansbt Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Heisann. Har nettopp funnet et interessant object til deg. http://www.databutikken.com/no/default.php...rtId=SWEEXCR300 Sjekk ut denne.. litt svak PSU kanskje men tilsynelatende MYE for prisen. Mvh hansbt Lenke til kommentar
voxra Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2003 Takk hansbt, men som jeg skreiv har jeg allerede bestilt. Til darkfury; nei, jeg bestiller bare til meg selv... Randi A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå