Bata Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 care.. La han gjøre som han vil. Snusing gir skade over tid, hvis han er smart så kaster han fra seg vanen etterhvert (når han innser at det egentlig ikke er så jævlig fett) Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt. Det har du nok ikke helt rett i. Vennepress gjør selv de smarteste villige til å prøve det.. Lenke til kommentar
Slacks Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Slutt fort som faen! kroppen må ikke bli vant til nikotinen. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt. Det har du nok ikke helt rett i. Vennepress gjør selv de smarteste villige til å prøve det.. Vell, jeg er ikke dum og jeg har heller ikke blitt presset av venner til det og har haller ikke planer om å begynne med det...hva blir jeg da? Endret 2. januar 2009 av dj_vega Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt. Det har du nok ikke helt rett i. Vennepress gjør selv de smarteste villige til å prøve det.. Vell, jeg er ikke dum og jeg har heller ikke blitt presset av venner til det og har haller ikke planer om å begynne med det...hva blir jeg da? Hmm.. Ultrasmart Eller ikke blitt presset av venner ennå (A) Endret 8. januar 2009 av borge94 Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt. Det har du nok ikke helt rett i. Vennepress gjør selv de smarteste villige til å prøve det.. Vell, jeg er ikke dum og jeg har heller ikke blitt presset av venner til det og har haller ikke planer om å begynne med det...hva blir jeg da? Hmm.. Ultrasmart Yay Me !!! Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Regna litt på hva en kamerat av meg brukte i året på snus. Ble ca. 10000 kr, og han er 16 år. Det er 5 xboxer det! Så du kan jo si at han snuser 5 xboxer i året, det funker nok. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Visst han vil snuse så bare la han gjøre det, skjønner at du er redd for han osv. Men husk at det er hans liv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Vil folk snuse, la dem. Vi dør alle en gang uansett. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) du burde IKKE sladre på han... hvis han har bestemt seg for å begynne å snuse så er det ikke noe du, eller foredrene dine kan eller burde gjøre noe med.. for det første, så hvis foreldrene får vite det, så er det preoblemet hans ute av veien pluss at forholdet dere i mellom vil gå hlet i bånn... det vil si at han aldri vil kunne stole på deg igjen.. stor på meg, det vil ikke være til noe godt.. men 15 år er litt ungt når han blir 60 og får kreft er det sikkert en superbehandlig som fjerner det med en gang Endret 28. januar 2009 av Crex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg liker optimismen din! Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Jeg er også optimistisk. Vis folk virkelig vil slutte (som er positivt) så klarer de det. Vis ikke så vil de ikke slutte... Hilsen en som aldri har verken snust eller røyk (Passivrøyking er en annen ting^^^) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Slutt fort som faen! kroppen må ikke bli vant til nikotinen. Vis han har gjort det et år, tror jeg det er to late Snusing er ikke big deal, la han gjøre hva han vil...Men nå er jo jeg fjorten, så vet ikke om mine mening teller Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ja, nå har han vist begynnt med det tullet å.. han har drevet med dette i 1 år sier han.. Lurer på åssen mamma og pappa vil reagere hvis de får vite dette. har prøvd å snakke med han om at han ikke burde drive med sånn dritt men har ikke fått noe svar. Hadde aldri trudd at han skulle begynne med sånt dritt.. han er 15 år gammel.. Drit i hva han velger å gjøre, han bestemmer selv, føler han seg tøffere med en klump under leppa så er det hannes problem og han kommer til å slutte ganske fort når han skjønner at det egentlig ikke er tøft. Virker også som du kanskje er tilbøyelig til å sladdre til mamma og pappa om dette? I så fall vil jeg anbefale deg og være stille, å sladre om dette kan faktisk ødelegget litt av forholdet dere i mellom. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Det værste med å snuse er at det koster en god del penger! Når det gjelder helsa, så vil jeg påstå det er bedre å snuse enn å drikke en halvliter cola for dagen og spise potetgull. Jeg begynte også å snuse som 15 åring, dog ikke pga vennepress eller noe slikt. Hadde rett og slett lyst, og følte meg vel med det. Har heller aldri følt meg tøff med snus, snarere tvert imot. Man ser dum ut, og de aller færreste syntes det er lekkert Foreldra mine aksepterte det forresten nesten altfor bra, og fattern kjøpte snus til meg samme dag som jeg fortalte dem om det xD Men som sagt, det sliter på lommeboka. Hadde jeg ikke brukt snus hadde jeg hatt mange tusen mer i året å bruke på kule ting, og det svir litt å vite det. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hadde jeg ikke brukt snus hadde jeg hatt mange tusen mer i året å bruke på kule ting, og det svir litt å vite det. HYSJ! Hater å tenke på det selv. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Folk som bruker snus ser jo latterlig tåpelige ut. Hva i all verden er det som er så kult med å se ut som en kamel? Fakta om helskeskader ved bruk av snus. http://www.ung.no/tobakk/972_Fakta_om_snus.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvorfor tror alle at snusere gjør det for å være tøffe? Drikkere dere alkohol for a være tøffe? Nei? Man gjør det for "rusen" og fordi det er godt. Iallefall i starten før man blir avhengig. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 hvorfor ikke tjene penger på det? du kan jo hjelpe han på den måten oxo.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå