Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min bror har begynt å snuse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis han er smart begynner han ikke i det hele tatt.

Det har du nok ikke helt rett i.

Vennepress gjør selv de smarteste villige til å prøve det..

Vell, jeg er ikke dum og jeg har heller ikke blitt presset av venner til det og har haller ikke planer om å begynne med det...hva blir jeg da? :woot:

Endret av dj_vega
Lenke til kommentar

Vell, jeg er ikke dum og jeg har heller ikke blitt presset av venner til det og har haller ikke planer om å begynne med det...hva blir jeg da? :woot:

Hmm.. Ultrasmart :p Eller ikke blitt presset av venner ennå (A)

Endret av borge94
Lenke til kommentar

Hmm.. Ultrasmart :p

Yay Me !!! :w00t:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

du burde IKKE sladre på han... hvis han har bestemt seg for å begynne å snuse så er det ikke noe du, eller foredrene dine kan eller burde gjøre noe med.. for det første, så hvis foreldrene får vite det, så er det preoblemet hans ute av veien pluss at forholdet dere i mellom vil gå hlet i bånn... det vil si at han aldri vil kunne stole på deg igjen.. stor på meg, det vil ikke være til noe godt.. men 15 år er litt ungt

når han blir 60 og får kreft er det sikkert en superbehandlig som fjerner det med en gang ;)

Endret av Crex
Lenke til kommentar
ja, nå har han vist begynnt med det tullet å.. han har drevet med dette i 1 år sier han.. Lurer på åssen mamma og pappa vil reagere hvis de får vite dette.

har prøvd å snakke med han om at han ikke burde drive med sånn dritt men har ikke fått noe svar.

Hadde aldri trudd at han skulle begynne med sånt dritt..

han er 15 år gammel..

Drit i hva han velger å gjøre, han bestemmer selv, føler han seg tøffere med en klump under leppa så er det hannes problem og han kommer til å slutte ganske fort når han skjønner at det egentlig ikke er tøft. Virker også som du kanskje er tilbøyelig til å sladdre til mamma og pappa om dette? I så fall vil jeg anbefale deg og være stille, å sladre om dette kan faktisk ødelegget litt av forholdet dere i mellom.

Lenke til kommentar

Det værste med å snuse er at det koster en god del penger! Når det gjelder helsa, så vil jeg påstå det er bedre å snuse enn å drikke en halvliter cola for dagen og spise potetgull. Jeg begynte også å snuse som 15 åring, dog ikke pga vennepress eller noe slikt. Hadde rett og slett lyst, og følte meg vel med det.

Har heller aldri følt meg tøff med snus, snarere tvert imot. Man ser dum ut, og de aller færreste syntes det er lekkert :p

Foreldra mine aksepterte det forresten nesten altfor bra, og fattern kjøpte snus til meg samme dag som jeg fortalte dem om det xD

Men som sagt, det sliter på lommeboka. Hadde jeg ikke brukt snus hadde jeg hatt mange tusen mer i året å bruke på kule ting, og det svir litt å vite det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Hvorfor tror alle at snusere gjør det for å være tøffe? Drikkere dere alkohol for a være tøffe? Nei? Man gjør det for "rusen" og fordi det er godt. Iallefall i starten før man blir avhengig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...