Gamlemor Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Derfor du snuste i 4 og et halvt år ja. Haha Hvem sa at han ville før nå? *facepalm* Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Herregud, jeg snuste da fordi jeg hadde lyst. Det er digg. Enten man er på fest eller sitter foran dataen med en kald cola så er snus digg. Men da jeg først bestemte meg for å slutte var det ikke vanskelig. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Herregud, jeg snuste da fordi jeg hadde lyst. Det er digg. Enten man er på fest eller sitter foran dataen med en kald cola så er snus digg. Men da jeg først bestemte meg for å slutte var det ikke vanskelig. Faaaan ta deg, hvorfor måtte du nevne cola, data og snus, nå fikk jeg jævelig lyst på det Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Vet broren din at du vet at han snuser? Hvis ja, si til ham med alvor i stemmen at Snus er helsefarlig, dyrt og stygt. Vis han et lite regnestykke over hvor mye penger han bruker på snus på for eksempel en måned og kom med eksempler på hvilke kule ting han kunne kjøpt istedenfor å skade seg selv. Hvis han kan komme med et godt argument FOR snus, post hva han sa her Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Derfor du snuste i 4 og et halvt år ja. Haha Hvem sa at han ville før nå? *facepalm* Det kan man jo si, men jeg synes det virker dumt at man snuser i fire og et halvt år før man spontant og plutselig får en åpenbaring og slutter. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hvis du sier det til foreldrene deres, blir du den kjipe storebroren, ikke noe lurt trekk å si fra. Du får nok bare la han gjøre det. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 hei igjen.. har helt glemt å svare i denne tråden jeg.. men til saken. Jo har nå faktisk gitt han et regnestykke på hvor dyrt dette ble i løpet av et år hvis han snuste 1 boks om dagen.. ( Pris fra sverige).. Og han ble litt lang i trynet må jeg si :!: Og argumentet hannes er at det er godt. sitter å slækker me venner og ta seg en god pris. helt normalt det sier han.. AAARG.. hehe.. Og han påstår at han ikke snuser pga vennene hanes gjør det. Noe jeg ikke tror er sant? Og mor og far har jo også få vite det da. ( ikke min skyld!!). For han glemte seg bort og la snusboksen på rommet sitt da ho skulle rydde rommet. De tok det faktisk ikke så veldig hardt som jeg hadde trodd.. Virker ikke som han er villig til å slutte med det her. så er jo ikke så mye jeg kan gjøre.. Takker foresten for alle svar da folkens.. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du er også en som hater at de nermeste bruke rus midler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Han drikker sikkert ikke alkohole heller, da hadde han vært en hykler ute av proposjoner Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Mener du at det er idiotisk å være fornuftig? for i såfall er det du som er idiotisk*. *Ble en smule provosert på innlegget ditt. Ikke at jeg aldri drikker selv, men det føles ut som du gjør narr av folk som ikke bruker rusmiddler. Endret 12. oktober 2008 av dj_vega Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Har selv ingen kompiser som snuser, men begynte av egen fri vilje :S Lurt... Angrer litt på at jeg begynte når jeg sitter å regner på det nå: 5bokser om uken * 52 *65 = 16900. ca. 17000kr jeg kunne ha brukt på noe annet. Mye penger det for en student... Pokker meg må slutte med denne dritten. Takk for en tankevekker, Ps! vis broderen denne threaden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mener du at det er idiotisk å være fornuftig?for i såfall er det du som er idiotisk*. *Ble en smule provosert på innlegget ditt. Ikke at jeg aldri drikker selv, men det føles ut som du gjør narr av folk som ikke bruker rusmiddler. Jeg gjør narr av folk som inntar rusmidler selv, og så kjefter på andre for å gjøre det. Du er idioten. Takk Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Når det kommer til alkohol så ser jeg litt mer annet på det da.. Drikker sjøl og vet faktisk at han gjør det også.. så det klarer jeg ikke å bry meg om.. for alle prøver ut. Fair det. men når det kommer til snus er det avhengighets faktor i med engang. Men vil ha ødelegge tannkjøttet sitt så må han jo få lov til det. Tenkt å skal kysse dama a, så står du der med brune klisne tenner med snussagt rennes nedover.. øsj a meien.. haha.. Lite lekkert. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Når det kommer til alkohol så ser jeg litt mer annet på det da.. Drikker sjøl og vet faktisk at han gjør det også.. så det klarer jeg ikke å bry meg om.. for alle prøver ut. Fair det. men når det kommer til snus er det avhengighets faktor i med engang. Men vil ha ødelegge tannkjøttet sitt så må han jo få lov til det. Tenkt å skal kysse dama a, så står du der med brune klisne tenner med snussagt rennes nedover.. øsj a meien.. haha.. Lite lekkert. Jeg bruker tann pasta for snusere og røykere funker fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har festsnust i måneder jeg, ikke avhengig Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Har festsnust i måneder jeg, ikke avhengig OT: Man festsnuser vel ikke, man skal jo festrøyke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) Og lukte dritt og faenskap? Neitakk, får fortsatt kick av snus jeg, så det holder Alt med måte, så går det bra! ...Sorry for OT Endret 13. oktober 2008 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Tror ikke det er så mye du kan gjøre med det, når han sier at han har gjort det i ett år allerede. Dessuten har de sikkert begynt å lære om det på skolen for lenge siden. Vet ikke om du snuser eller røyker selv jeg? I såfall er det kanskje ikke så lurt at du sier det til han, siden du gjør slike ting selv mener jeg. (Om du gjør det) Lenke til kommentar
SlettetBruker5125 Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Hmm.. Det med at snus KAN være helseskadelig er jo bare tull. Det er dokumentert helseskadelig. Bare se her.. Jeg snuser selv, er 14 år. Men foreldrene mine bryr seg ikke. Det i seg selv er jo helseskadelig psykisk.. Jeg har ikke problemer med økonomi, men med tannlegen min :S Ikke vet jeg hvorfor Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Du er bare sååååååååå kul da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå